AŞKIN BÖYLESİ;
Size 2 soru soracağım :)
1- bana kız ismi söyleyin
2- Hoseok mu? Bogum mu ?
....
''Mmmm..'' boynumu gıdıklayan nefesle olduğum yerden kıpırdamaya çalıştım ama üzerime sanki bir öküz oturmuş gibiydi. Kendimi ne kadar halsiz hissetmesem de üzerimde nefes alan bir şey vardı.
Ve nefesi boynumu gıdıklandırıyordu. Elimi boynumdaki şeye atıp yokladım ama elime sadece saç gelmişti.
Bu da ne böyle acaba yatarken neyle uyumuştum. Genelde büyük ayıcığımla uyurdum ama o ne zamandan beri nefes alır ve saç çıkarır oldu. Gözlerimi kırpıştırıp boynumdaki nefesin sahibine baktım.
Jungkook....
Nasıl da huzurlu uyuyordu ama üzerimde sağlım inek gibi yayılmış uyuyordu. Cidden bu kadar ağır olacağını bilseydim ben onun üzerine çıkardım. Ağır olduğunu göstermiyordu sanırım bu koca vucüt daha ne cevherlerini göstermiyordu.
Gülümseyip gözünün önüne düşen saçlarını geriye çektim. Hala uyuyordu acaba başka şeylerde yapsam uyanır mıydı? Kıkırdadım sesimle yerinden kıpırdanırken kollarını bana iyice sarıp başını boynuma gömerken bu halimize mi gülsem yoksa ağırlığı nefesimi kestiğine mi üzülsem... çelişkili bir durumdu.
Yerimde kıpırdanmama izin vermezken derin bir nefes alıp bu halimizde kalmaya devam ettim. Etrafıma bakındığımda başucumdaki saat akşamın 5'ini gösteriyordu. Biz kaç saattir uyuyorduk böyle.
Üzerimde uyuyan beyaz atlı prensimin üstünden dışarıya baktım. Hava kararmaya yüz tutmaya başlamıştı uykumu cidden iyi almıştım. Annem ve babamın inkeme sesini duymadan sessizce ilk defa uyuya bilmiştim. ( Azgın Namjoon'un çocuğu olmak işte okuyorsunuz bebeklerim :D ) Yada Jungkook'un sıcaklığı da olabilir miydi?
Jungkook'a bakışlarımı kaydırdım ama hala mışıl mışıl uyumaya devam ediyordu. Ellerimi omzuna koyup üzerimden atmaya çalıştım ama bana o kadar sıkı sarılmıştı ki nefes bile alamıyordum.
Kapının arkasından gelen ayak sesleriyle bıkkınlıkla bir nefes verdim. Cidden annem kesin Jungkook'u yatağa attığımı sanacak ve olay çıkaracaktı. Kapı yavaşça açılırken gelenlere baktım.
Jimin ve Yoongi amca kapıyı azıcık açıp bize bakarken bir an gözleri annem gibi genişlemişti. Yardım edin bakışı attım. Cidden Jungkook çok ağırdı ve eğer biraz daha bana sarılmaya ve ağırlığını vermeye devam ederse ölecektim.
''Yardım edin Jimin amca...üstümde uyuya kalmış. Eğer biraz daha ağırlığı altında ezilirsem nalları dikeceğim'' sessizce onlara mırıldanırken arkadan benimkiler de gelmişlerdi.
''Ah, onun uykusu ağırdır ve sanırım o uyanana kadar öyle kalacaksınız'' Jimin amca bana gülümserken yanımıza gelip Jungkook'un saçlarını okşamıştı ama üstümdeki ağırlıktan herhangi bir tepki yoktu.
''ölmek için gencim...cidden çok ağır ama'' ağlamaklı fısıltıyla çıkan sesime rağmen bana sadece gülmekle yetinmişti. Annem yanıma gelip bana gözlerini kısarak bakarken babam da kıkırdıyordu.
''Jungkook'u yatağa atıp ırzına geçmişim gibi bakmayın cidden bu Kas yığını çok ağır ve nefes alamıyorum''
''onu, onunla yatmadan önce düşünecektin yorgun olduğunda uykusu derin oluyor ve daha bu sabah buraya indik Jungkook uçaktayken pek fazla uyuyamadı da'' Yoongi amca Jungkook'un yanına gelip üzerimizde ki yorganı bel hızasına kadar çekerken onlara öylece baktım. İlk başta üzerimde yatması hoş olsa da şimdi ecel terleri döküyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BÖYLESİ ( BTS ver. 2 )
FanfictionSEZON 2 ile karşınızdayım kkk :3 '' Bu kadar komik olmayı nasıl beceriyorsun Taehyung'' '' Daha neleri beceriyorum bil bilsen asıl o zaman şaşırırsın.'' pişkince sırıtırken karşımdaki masum beyaz atlı prensime baktım öğreneceği çok şey vardı. çok ş...