Karşı Komşum mu? Eski sevgilim mi?

89 1 0
                                    

Yaz partilerinin basladigi guzel bir günde Ege ,Serenay ve Gökhan'ı , Serenay' in evinden sarmas dolas çikarken gorünce sinirlenip direk okula gider. Arkadaslarini da alip gece partiye gideceklerdi. Buluştular arkadaşlarıyla zamanın gelmesini beklerler. Parti zamanı yakşalınca da şakalasarak partiye giderker Ege arkadaslariyla takilirken iceriye Serenay ve Gökhan girmesiyle Ege ve Serenay uzun uzun bakişirlar bunu goren Gökhan Ege'nin yanından geçerken , Ege'ye bilerek omuz atarak geçer . Gökhan" ne yaptığını sanıyorsun sen pislik " der ve iyice yanina gelir " Benden dayakmi yemek istiyorsun" deyince Ege tabikide dayanamaz ve " senden mi yiyecem o dayagi " diye karsilik vermeye kalmadan Serenay engellemek için araya girer ortamı sakinleştirir. Ege ve arkadaslariyla sabaha kadar içerler . Sabah parti pisliklerini toplayan bir kiz Ege'yi ayagiyla iteledi ve "kalk hadi evine parti bitti" diyerek Egeyi uyandırır. Ege kalkdıkdan sonra eve doğru gider ve parti alanından çıkarken oğlunu merak eden babasi " hey evlat bin arabaya " diye seslendi. Arabaya bindi ve babasina okula gitmesini istedi . Babası onun isteğini yaparak okula bıraktı. Okulda önüne gelenle tartişti kavga etti. Okul mudurünün dikkatini çekti ve okul muduru Ege'yi odasına çağırdı. Ege müdürün odasınun onune gelir ve kapıyı tıktıklar içeri girer.
-Hocam beni çağırmışsınız
+Evet gel otur
Müdür masasının hemen onundeki koltuklara oturur ve;
-Bir sorun mu var hocam
+Evet bu sorunda senin son günlerdeki daha doğrusu serenayın bu okula geldijten sonraki davranışlarını farklı ve güzel bulmuyorum.
-ho...hocam şey ... ben ...aslında...
+ondan hoşlanıyorsun değil mi ?
Ege cevap veremez kafasını eğer ve susar. " Bu gece hangi parti deyiz "diye sordu arkadaslarina. Arkadaslari " haaa diyosunki bu sefer kimin partisinde sabahliyacam" diyerek alaycı bir şekilde güldü. Arkadaşı Derfty " superdi kanka haha" Bantty orda duramadi ve kantine doğru gitti giderken arkadasi Derfty sirtina atildi ve " aa kanka kirildin mi " dedi . Bantty Derftynin kafasini çekip eğerek "kesinlikle hayir kanka " diyerek kantine gittiler. Yemeklerini alip oturdular. Senny ve Bantty goz goze bakışarak yemek yediler. Bunu gordugunde Gocsh'un zoruna gidiyordu. Bir gun kavga çıkaracaktı ama o gun hangi bolumde bilemiyorum, bilyorum ama soylemiyorum. Hadi gelin dort sene oncesine gidelim . 10.sinif yani Bantty ve Senny il kez balkonlarinda karşılaşıp selamlastilar ve her gun aynisinı yaptilar yani aynı saatte ber gün en sonunda buyuk bir direncle Bantty cikma teklifi etti. Senny o kadar heycanlandı ki ne diyecegi sasirmış ve heycani karşılıkla sıkıca sarılana kadaranca azalmisti soyle dedi merak edin istiyorum sizce ne demistir ? tamam tamam .. Tabikide ne diyeceği belli "evet" diyerek uzatti. Bantty ona bu gece okulunda oynanacak maca davet etti. Evet bu bir ilk randevu. Gece bulustular mac baslayana kadar superdi hersey Bantty sevgilisini unutmus gibi davraniyor tezavruat ediyor onla ilgilenmiyor yuzune bile bakmiyordu. Senny dayanamadi ve bir sure sonra tamda gurultu durdugunda " yeter diye bagirdi bu bizim ilk bulusmamizdi ama hakem dudugu caldi andan beri yuzume birkere bile bakmadin" dedi yuzune misir kovanini atti ve aglayarak eve gitti o gun bu gundur Bantty boyle. Simdiki zamana donelim ve devam edelim. Bantty aksamki partiye hazirlanmak için eve gitti. Uzerini degistrirken pencereden Senny i gordu ve o da uzerini degistiriyordu ki Bentty fark etti kaslarini dikti ve goz kirpti perdeyi kapatti. Hazirlandilar ikiside aynanda disariya cikip beklemeye basladilar.Bantty'nin arkadaslari, Senny'nin erkek arkadasi gelene kadar goz goze gulusduler. Aslında ikiside aynı şeyleri düşünüyordu. İlk Senny'nin erkek arkadaşı kırmızı spor arabasıyla geldi. Bantty'nin hangi durumda olduğunu düşünüyorsunuzdur. Ellerini sıkıyordu. Gocsh, Senny'i arabaya bindirirken sarılır ve öper. Bantty duramaz ve bir kaç adım atar, durur ne yapabilir ki Senny'nin eski sevgilisi sadece, derken Bantty'nin arkadaşları gelir partinin yapıldığı eve doğru giderler diyicemde yalan olur yarışa başlarlar.

İlk olduğu için yazım yanlışlarım çok olabilir. Şimdiden söliyim kusura bakmayın. Diğer bölümlerde görüşmek üzere... :-*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karşı Komşum mu? Eski sevgilim mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin