Prolog

142 7 0
                                    

,,Zklamal jsi mě." Chlapec seděl přikrčený za keřem. Přes hustě se proplétající větve neviděl osobu, se kterou jeho otec mluvil. Přesto však poznal hluboký mužský hlas.

,,Přece sis nemyslel, že ti Jonathana jen tak vydám. Je to ještě dítě!"
,,Je to bojovník! A sám dobře víš, co všechno s krví démona dokáže."

Jakmile chlapec zaslechl svoje jméno, zpozorněl. Srdce mu bilo jako o závod, cítil se zmateně.

O jaké démonské krvi to mluví? Mluví snad o mně? Ne! Přece by mi to řekli. Věděl bych to. Pomyslel si Jonathan.

,,Chceš snad odporovat nejvyššímu pánu pekel? Nemáš ani tušení, čeho jsem schopný."
,,Udělal jsem chybu. Nikdy jsem na tu dohodu neměl přistoupit. Teď už to vím." Valentine cítil vinu. Věděl, že tímto svého syna zradil.

,,Pověz, jak by ses cítil, kdyby jsi přišel o to, co ti je na světě nejdražší?" Démon se letmým, ale přesto nápadným pohledem podíval na osmiletou dívenku sedící na parapetu okna.

,,Ne! Theu si nevezmeš. I kdybych se měl sám spojit s podsvěťany proti tobě a poslat do nekonečné temnoty."

Ašmodaj se zaašklebil. ,,Silná slova, lovče stínů. Pamatuj, pokud mi nevydáš Jonathana, přijdu si pro tvoji dceru." S těmi slovy zmizel.

Jonathan ztuhl strachem. Proč mu otec nic neřekl? Musí si s ním promluvit...

Jonathan se probudil!

Ahojky❤️
Vítáme vás u první části. Ano, víme, že tento Prolog je krátký, ale je to pouze úvod.
Začátky bývají většinou nezáživné, takže doufáme, že jsme vás tímto neodradily.
Doufáme, že se vám bude naše "knížka" líbit 💕

V&T

Welcome To The Shadow WorldKde žijí příběhy. Začni objevovat