Άγγελος:" Θέλω, θέλω να είμαστε μαζί σημαίνεις πολλά για μένα και μη σε νοιάζει η απόσταση αν είμαστε δυνατοί θα τα καταφέρουμε. Ξέρω σου φαίνεται περίεργο αλλά
Μυρτώ:" Αργείς πολύ ακόμα;"
Άγγελος pov
Δε με θέλει καθόλου ακόμα και τα λόγια μου βαρέθηκε.
Άγγελος:" Όχι τελείωσα" λέει και σκύβει το κεφάλι.
Μυρτώ:" Ευτυχώς" λέω και τον φιλάω.
Άγγελος:" Αυτό σημαίνει πως είμαστε μαζί, σωστά;"
Μυρτώ:" Εσύ τι λες."
Είπαμε τα νέα στη παρέα και κάνανε πρόποση στην υγεία των δύο νέων ευτυχισμένων ζευγαριών.Σε λίγο σηκώθηκα με να χορέψουμε όλοι και ενώ η Ναταλία χόρευε με το Δημήτρη, τη πλησιάσει κάποιος και τη τράβηξε να χορέψουν, ο Δημήτρης του έδωσε μπουνιά και πήρε στη μεριά του τη Ναταλια άρχισαν τότε να πλακωνονται και όλοι προσπαθουσαμε να τους χωρίσουμε. Όταν σταμάτησαν ο άλλος έφυγε τρέχοντας και κλαίγοντας ενώ από την άλλη ο Δημήτρης πλησίασε τη Ναταλία και τη καθυσηχασε πως ήταν καλά. Τι καλά δηλαδή είχε ματώσει η μύτη του και είχε λίγο μελανιασμενο μάτι.
Ναταλια:" Είσαι βλακας είσαι ηλίθιος είσαι η καρδιά μου. Τι θα έκανα αν παθαινες κάτι εε;
Δημήτρης:" Είμαι καλά σου λέω. Όποιος μου πειραζει το κορίτσι μου μπορεί και να τον σκοτώσω."
Η Ναταλία τον περιποιόταν και τότε αυτός είπε κάτι που πραγματικά μας άφησε όλους άφωνους και ανέκφραστους. Η Ναταλία ειδικά ήταν σε κατάσταση σοκ.
Δημήτρης:" Ναταλία, θα είσαι πάντα δίπλα μου να μου φροντίζεις τις πληγές είτε αυτές είναι εξωτερικές ή και εσωτερικές; Θα με αγαπάς με όλη σου τη καρδιά;"
Ναταλια:" Όσο θα με θέλεις θα είμαι δίπλα σου μόνο όταν εσύ ο ίδιος θα με διώξεις θα σε αφήσω χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα πάψω να σε αγαπώ."
Δημήτρης:" Ναταλια μη βιαστεί να απαντήσεις αλλά εγώ θα βιαστώ να σε ρωτήσω."
Ναταλια:" Τι εννοείς, σε τι να σου απαντήσω;"
Δημήτρης:" Ναταλία με παντρεύεσαι;"
Ναταλια:"..........
YOU ARE READING
Φταίει η ηλικία ;
Teen FictionΗ Νεφέλη μια κοπέλα ερωτευμένη με το δάσκαλο του χορού της από τα 14 της έως και τώρα που έχει γίνει 19, άλλαξε αποτομα. Άραγε έφταιγαν τα 8 χρόνια διαφοράς που είχαν ή ήταν και άλλοι παράγοντες που για αυτόν ήταν αδιάφορη μέχρι τη στιγμή που κατάλα...