- Джимин хайде ! Ще закъснеем синко !- Майко , казах ти вече , нямам нужда от психолог !
-Не е нормално да си на 22 и да нямаш приятелка ! Имаш проблеми Джимини , но не искаш да споделиш с мен , за това ще го направиш със психолога !
- Това е толкова нечестно ...
Какъв и бе проблемът на майка ми ? Не мога да разбера възрастните хора ....
Със сигорност не съм първото момче което не споделя със майка си ...
Истината е че просто не искам да докарам жената до инфаркт . Ако и кажа че си нямам приятелка защото си падам по същия пол като моят , възможността тя да получи инфаркт е ....100 на 100 ...
Майка ми беше от онези хора които мразеха гей двоиките , от онези които се погнусяваха от тях ...
Няма начин да кажа за товя на нея , или пък на психолога ..~~~
- Почти стигнах ....да майко , отивам на психолог , няма да избягам .....
Пф , какъв бе смисъла изобщо да ме праща ? Мисли ли си че чрез психолог ще промени нещо !? Мин Юнги е гей и точка по въпроса !
Почти бях стигнал до кабинета . Днес беше много горещо , за това си свалих коженото яке . Задуха лек ветрец и това накара тениската ми да бъде плътно до тялото ми , от което добре се очерта тялото ми ....
Русите ми коси бяха подухвани от вятъра , а тежкият ми парфюм се разнясаше вече в зградата ...
Говорих със секратарката и разбрах че съм подранил всъщност ..
Седнах на дивана и зачаках . Как ми се искаше в този момент да имах цигари....
По едно време осетих как някой сяда на дивана и извърнах погледа си ...-Леле какво парче ....
Извих устните си в усмивка след като огледах от горе до долу момчето до мен ...
~~~~
-Който и да е този , искам му номера ! Неусетно прехапах устна докато го гледах ....*Ех Джимин , не си очаквал да бъде толкова забавно при психолог нали ?
И двамата ...
- Хмм , нека играта започне !
~~~~~~~~~~~~~~
Здравейте хора ! Това е първата ми история ,надявам се да ви харесва 1 част !Скоро очакваите некста ! 💓💓💓
YOU ARE READING
Save Me || YonMin
FanfictionСрещнах едно нормално момче .....докато не се влюбих в него ... *В историята става дума за две момчета който са напълно различни . Джимин и Юнги са изпратени на психолог от нехайните си родители и там те се срещат за първи път ... Какво ще се случи...