1.bölüm

13 0 0
                                    

Artık yaşamak istemiyordu genç kız . Hem ailesi terk etti hemde dostları. Kendini iki yıl önce UYUŞTURUCUYA verdi. Haplara. Evet doğru haplar onun tek dayanağı oldu. Ne olduysa o gece oldu evlerinde çıkan yangında ailesini kaybetti. Aylarca ,günlerce hastane köşelerinde yattı.Dostları yani dost bildikleri onu en kötü günlerinde tek bıraktılar ölüme ittiler.zifiri karanlığa.

Kafası dumanliydi gene almıştı o haplardan. Her zaman almazdı yanlız olduğunu en çok hissettiği zamanlar...

Yavaşça bar sandalyesinden kalktı etrafı net göremiyordu. Yavaşça çıktı bardan boş ve karanlık sokakta ilerlemeye başladı. Arkasında duyduğu ayak sesine tam döneceği anda ağzına mendile dökülmüş eter kapatılınca gözleri yavaş yavaş kapandı.

👐👐

Aren bbardan çıkıp tek gecelik kadınlar için gittiği depoya gidicekti.asla kadınlara acımadı. Bu gecede öyle olacaktı. Arabaya binip çalıştırdı  ve depoya doğru sürdü.

Depoya vardığında arabayı park etip içeri geçti her zaman onu karşılayan adam "Hoşgeldiniz Aren bey bugün nasıl isterdiniz""getir bir tanesini farketmez" "o zaman yeni bir mal geliyor biraz bekleyin" "çabuk olun" sanki eşya seciyorlardi. Onlara göre ne kadar kolaydı . Aren beklmeye başladı.

Lavin gözlerini boş ve kirli bir odada açtı nerdeydi? Hapların etkisi geçmişti net görüyordu. Içeri bir yaşlı kadın girdi. Tipi kız pazarlayan kadınlara benziyordu. Kadın lavine yaklaştı. "Merhaba sürtük yeni evine hoşgeldin. Gelir gelmez musterin çıktı gene iyisin" genç kız önce anlamadı sonra aklına gelen şeyle ne olduğunu idrak etti."ne demek müşteri var siz nasıl beni kullanırsınız? " yaşlı kadın lavinin saçlarını eline doladi"bana bak seni sürtük yerinde olsam bu kadar ukalaca konusmazdım şimdi seni hazırlamaya kızlar gelecek uslu dur" . Lavin ağlamaya başladı artık sonu gelmişti.

Içeri iki kız girdi bişey demeden lavini giydirmeye başladılar. Öyle abartılı giyinmemisti siyah mini elbise hafif makyaj.Hazırdı.  Gidiyordu sona...

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz 😘😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin