Lavin hiç birşey yapamiyordu zaten ölmek istiyordu buda tuzla buz oldu.
Lavini odadan çıkardılar. Aren genç kızı bekliyordu . Genç kız Aren in olduğu yere geldiler . Aren genç kızı görünce biraz afalladı bu kız bu işlere göre küçüktü. Kendisi hep büyük olgun kadınlarla birlikte olmuştu zaten kendisi de 23 yaşındaydı. Onemsemedi kızın bileğinden tutup arabaya götürdü. Kızı koltuğa fırlatıp kendi yerine geçti.
Ortalık sessizken genç adam bir soru yöneltti "adın ne?" Lavin biraz şaşırdı daha sonra "lavin" dedi. Genç adam duydukları karşısında küçük çaplı şok geçirdi kaybettiği annesinin ismiydi. ^o kız bu ismi taşıyamıyor ^dedi içinden. "Yaşın kaç? ""18" bu ciidden tuhaf tı daha 18. Aren daha fazla bişey demeden yola devam etti. Eve geldiklerinde ikiside arabadan indi. Aren anahtarlarla kapıyı açtı. Aha sonra yukarı çıktılar. Aren genç kızı yatağa fırlattı. Onun canını yakmak istiyordu. Genç kızı sertçe öpmeye başladı . Lavin bu işin hemen olup bitmesini istiyordu . Ne olacaksa olsun! Genç adam artık dayanamiyordu bu kızın tadı çok farklıydı çok...
Bir anda kızın içine girdi .lavinden bir çığlık koptu. Aren bunu umursamadi dahada derine indi ama bir sıvı farketti kahretsin! Kız bakireydi . Umursamamis gibi yapıp hızlandı.her gel git yaptığında kız çığlık atıyordu arende zevk alıyordu.son darbelerde kızın kulağına fısıldadı "Hazır mısın? "Kendini bastırarak boşaldı. Kızın yan tarafına geçip yattı. Içinde tuhaf bir his vardı bu kız onun olmuştu herşeyiyle. O ona ait olanları bırakmazdı. Öyle yapacaktı bu kızı birakmayacakti...