Amint meg láttuk , hogy édesanyáink vannak az ajtóba a sokktól úgy basztuk be az ajtót ahogy ki nyitottuk . Lily gyorsan a fiúkat össze szedte és be zárta őket a fürdőben .Majd nagy levegőt vettünk és ki nyitottuk újra az ajtót.. Elsőnek Lily szólalt meg.
-Mit kerestek itt?-mondta félénken de még is bátran-
-Hát nem látogathatjuk meg a kicsikéinket?-Tette fel Lily anyuja a kérdést amire mi csak a vállunkat rántottuk meg. -
Majd az én anyukám is megszólalt
-Nem örültök , hogy eddig is el jöttünk értetek?
-ÖÖÖÖÖ..De?!-Mondtuk egyszerre Lilyvel.
-De miért jöttetek el idáig?Nem mind ha baj lenne...de..miért nem szóltatok?-Néztem a két anyukára-Öm...be jöttök?-Kérdeztem meg tőlük udvariasan.
-De szívesen-mondták majd be jöttek.-Mekkora házba laktok - Csodálkozva járták körbe a házat.
Majd oda értek a fürdőhöz ami ugyebár zárva volt mivel ott bent voltak a fiúk Lily anyukája mit sem törődve el sétált mellette és be ment Lily szobájába. Én addig imádkoztam , hogy NamJoon ne törjön össze semmit.Majd meg fordult oda sétált hozzám és azt mondta.
-Ugye csak te és Lily vagytok itt a házba és azok a sár...vagy is Koreai bandatagok nincsenek itt?
-Igen anya így van csak én és a legjobb barátnőm . Amúgy ti hol fogtok aludni?-Tettem fel a kérdést .-
-A szembe lévő Hotelba vagyunk de mi most megyünk mert nem sokára vacsora van és már éhen halunk Lily anyujával.
El kísértük őket az ajtóhoz majd el búcsúztunk és be zártuk az ajtót.
Lilyivel együtt sóhajtottunk fel.
-Nem buktunk le..-mondta meg könnyebbülve.-
-Engedjük ki a fiúkat és mondjuk meg nekik hogy óvatosak legyenek .
Oda sétáltam a fürdőhöz és ki engedtem őket.A fiuk ki csődültek az előszobába . El mondtuk nekik mi a szitu , hogy anyáink miért vannak itt és nem tudjak azt , hogy ők itt laknak velünk .
-Szóval óvatosnak kell lennünk? -Kérdezte Jimin.
-Most ennyire értetlen vagy komolyan? - förmedt fel Yoongi..lehet még dühösebb Jiminre..
- Jól van már - Mondta Jimin miközbe szemeit forgatta
El telt egy kis ídő mikor Lily telefonja megcsörent. Üzenetett kapott az unyukájától , hogy mi lenne ha a közeli kávézoba találkoznánk egyett velük. Erre csak anyit írt hogy jó egy óra múlva ott leszünk. Ugy hogy neki is keztünk készülödni .
Lily egy könnyű csinos még is kényelmes cucokat vett fel. Szerintem eléggé csinos és cuki ebbe a ruha össze állitásba .
Én is így gondolkodtam szóval itt lehet láttni én hogy is öltöztem fel az anyámmal való kávézásra . Én is kicsit könyebbre vettem a témát ezért csak fel kaptam magamra egy két régi göncöm és TÁDÁÁ ez lett az eredmény.
Mi után mi el készültünk meg mondtuk a fiúknak hogy ne nissanak senkinek se ajtott és ne veszekedjenek mert a szomszédok nem jó szemmel nézzik ezeket a "kis" vitákat. Amire a fiúk csak bologattak egyszere.Majd el köszöntünk és el indultunk a kávézo fele.
-Szerinted miről fogunk velük beszélni?-Faggatam a barátnőm aki erre nem mondott semmit olyant transz féleségbe lehetett még mindig.-Szerinted nem jöttek rá hogy a fúk ott laknak nálunk?
-Jajj Emma fejezzed már be . Tuti nem jöttek volna rá. Ismered öket akkor már rég haza fele mennék .-mondta egy kicsit felemelt hanggal .
Végül meg érkeztünk a kávézoba de sehol se találtuk anyáimkat.Ezért épp írni akartam mikor anyukámtól kaptam egy képet meg nyitottam és a fiúk voltak benne a lakásunkba...*Én mondtam nekik baszki hogy ne nyissák ki azt a kurva ajtot senkinek se* mérgelödtem magamba majd ujra pittyogott a telefonom és az volt benne .
*MOST AZZONAL HAZA JÖTTÖK ÉS MEGYÜNK HAZA. ARROL VOLT SZÓ HOGY HÁTÉR TÁNCOSOK LESZTEK NEM ARROL HOGY A FIUKNAK AZ ASZISZTENSEI* Amint ezt el olvastam oda adtam a telefont Lilynek mert én el sápadtam .Lily írt anyámnak egy üzenetett hogy a fiúk csak azért vannak itt mert ugy volt hogy tánc probánk lesz de el felejtettünk szólni hogy mára más programunk van. Hála az égnek anyám be vettem így maradhatunk .
Végül anyáink is meg jöttek a kávézoba és le ültünk beszélgetni majd nekik hamar menniük kellet mivel mentek haza Magyarországra.El kisértük öket a reptérre majd el bucsuztunk és mentünk haza.Be akarunk menni de zárva...Kopogunk de semmi..
-Hallo fiúk mi vagyunk az Lily és Emma engedjetek be- Mondta Lily már kicsit fáradtan nem is csodálom hisz már este fél 12 volt és holnap korán kelünk mivel megyünk probára .Majd be engedtek mindekt mi meg egyből az ágy felé vettük az írányt .Amint be léptem a szobámba azt vettem észre hogy gyergyafénnyel meg van villágitva egy kis út az ágyamig és az ágyam tele van rózsa szirmokkal . Az egyik sarokba volt valaki majd mikor észre vettem Yoongi lépett elő a sőtétségtől betöltött sarokból egy ingbe.
-Szia gyönyörű vagy így este is - Mondta kedves nyugodt hangon majd meg fogta a kezem.
-Szia . Köszi nagyon kedves ez tőled - mondtam majd egy kis pír jelent meg az arcomon.-Amugy mi ez a kis "ajándék"?
-Meg akartalak lepni és kárpotolni a kis "verekedéses szitu" mitta Jiminnel ezért ezt készitettem neked ...Remélem tetszik neked..-mondta és el vörösödött le nézzet a padlora.
-Nagyon tetszik . Nagyon romantikus nem hittem volna hogy egyszer ilyent kapok..föleg töled...--Szeretlek.-mondtam mire fel kapta a fejét.
Majd közelebb jött.Meg fogta a derekam és megcsólolt.Elöször csak ajkaink épp hogy össze értek majd egyre jobban egymásba havarodtunk el kezdte a nyelve fel deriteni a szájüregem és én is az ővét.Majd