. : S K Y L E R : .
Skyler nemohla uveriť vlastným očiam. Bol tam. Stál tam v celej svojej výške a kráse a so všetkým, čo si na ňom pamätala - výraz tváre, tmavé modré oči, svalnatá hruď presvitajúca cez biele tričko... Ešte aj vlasy mal rozhádzané správnym smerom. Z jeho hlbokých očí vyžarovala energia, strach, hnev, no hlavne život. Keď sa do nich Skyler pozrela, utopila sa v ich žiare ako pri žiadnych iných. Musela si pripomínať, že by sa mala aj občas nadýchnuť.
,,Sky... Si v poriadku?" ozval sa spoza jej chrbta Newt už v rozpakoch. Skyler nevedela, či práve kvôli nej, alebo za to mohlo len to, že sa do ich, povedzme "vzťahu", nabúral iný muž. A práve ten, po ktorom Skyler túžila celý minulý život... Teda ak si dobre spomínala.
,,Ja-Ja ani neviem..." vykoktala zo seba a zažmurkala. Stále neverila, že je to pravda. ,,Už je to mesiac a-"
,,To je v poriadku... On je v poriadku," Newt ju zľahka objal okolo pása. Skyler však neušlo, akým hnusným tónom spomenul slovo on, ale pokúsila sa to ignorovať.
,,Chcem ísť za ním, ale... neviem, čo povedať, neviem, ako začať," objala si rukami plecia a zahľadela sa z chodby na Tobiasa, ktorý nechápavo hľadel na Jeffa, ktorý sa mu snažil vysvetliť to samé, čo Skyler Thomasovi. Nevyzeral však, že by chcel počúvať bludy o Fleku. Práve naopak... Vyzeral, akoby mu chcel vraziť.
Skyler sa hlavou prehnala tupá bolesť. Zrejme zablokovaná spomienka. Určite už niečo také v minulom živote videla..
,,Najprv ho nechaj ukludniť sa. Mohol by ti ublížiť," zašepkal Newt a natiahol ku Skyler ruku, ktorou ju chcel pohladiť po tvári. Skyler ju však odstrčila preč.
,,On by mi neublížil. Nikdy..." vyšlo z nej o nič viac presvedčivejšie ako z Newta. ,,Bol... Je mi ako brat. Nikdy by mi neublížil," zamrmlala si popod nos a nasucho prehltla.
,,Možno vtedy, ale čo ak si ťa nepamätá? Je naštvaný, nechápe, čo sa deje. Mohol by byť agresívny-"
,,Prestaň," napomenula ho Skyler. ,,Ty nevieš, aký je. Nepamätáš sa na minulý život... Ja áno, tak prečo si musíš stále mlieť svoje?" zamračila sa naňho.
Newt dal ruky do obranného gesta. ,,Tak prepáč, že sa ťa snažím chrániť.",,Nepotrebujem tvoju ochranu, nie pred-" nestihla ani dopovedať, keď sa situácia zvrtla iným, horším smerom.
Tobias to už nevydržal, nevydržal tie Jeffove keci a založil si ruky za hlavu. Z nevinného gesta sa však stal agresívny útok na Jeffa. Veci na ošetrovni rázom začali lietať všetkými smermi a Clint s Jeffom sa naňho vrhli ako na zver v lese. Pokúsili sa ho ukludniť silou, ale Tobias bol silnejší ako oni. Vymanil sa im zo zovretia a zhodil škatuľu ihiel na zem. Medikusi akoby dostali nový cieľ tejto hry - obaja začali zbierať ihly a s prehnanou opatrnosťou ich aj ukladať späť na stoličku.
YOU ARE READING
The Missed Runner [TMR]
Fanfiction,,Neznášam slzy... Úplne zbytočný prejav slabosti," zavrčala a ruky zaťala v päste. Zaprisahala sa, že keď sa z toho poondeného Labyrintu dostane, postará sa o to, aby plakali tvorcovia, nie ona. ,,Slzy nie sú slabosť," namietol Newt a vytrhol zo ze...