CAPITOLUl 2

8 0 0
                                    

Raluca:
Razele gingase ale soarelui imi alina fata cu atingeri delicate. Cu greu ma trezesc , ma uit la telefonul meu , vad 20 de apeluri nepreluate de la Tommy. Decid sa il sun.

Comvorbirea telefonica cu Tommy:

Alo, Tommy , scuze ca nu ti-am raspuns , numai ca am avut telefonrl dat pe silentios.

Nu-mi nimic frumoaso , ma bucur ca m-ai sunat !

Pai , si ce a fost asa de urget de m-ai sunat de 20 de ori?

Pai ma gandeam sa vin sa te iau de acasa sa te duc eu la liceu , bineinteles daca esti deacord.

Sigur , ma duc in dus , te sun dupa ce ies

Ok iubire, te pup!

Si eu , pa!

Pa frumoaso!

Ies din dus si il vad pe Tommy pe canapea , eu iesindin baie apoperita doar cu un prosom. La inceput m.am speriat , el m-a luat in brate si ma sarutat lung si apasat , imi intinde un buchet de trandafiri rosii si ma imtreaba daca vreau sa fiu iubita lui.

- Vrei sa fii iubita mea pentru cat ne rezerva viata? "Si intinde buchetul de trandafiri"
- Da , dar nu e prea din scurt , nici nu ma cunosti?
- Imi e de ajuns atat cate stiu despre tine, mi-ai luat mintile din prima chipa in care te-am vazut.
- Aww ce dragut din partea ta, esti asa de dulce. "Si il sarut pe obraz"
- Bine , gata , hai iubito sa te duc la liceu. Azi ai ore la pian?
- Azi , nu , dar daca vrei vin sa te iau.
- Bine iubito, acum du-te si imbraca-te si hai la liceu.
- Bine , bine!!

Tommy:
Dupa ce am vorbit cu Ralu m-am dus la florarie sa ii iau un buchet de flori, dupa am plecat spre casa ei. Am gasit usa descuoata si m-am gandit sa intru , ea era un dus. M-am asrezat pe canapea si am asteptat sa iasa. A iesit di baie doar cu un prosop pe ia , voiam sa il dau jos dar m-ar fi crezut un pervers. Ma gandeam la fiecare coltisor al pasaricii ei , ma intrebam daca mai este virgina , daca i-a mai vazut cineva pasarica si tot velul de intrebari care imi impanzeau mintea.

................

Am trimis-o sa se imbrace , am stat 5 minut sa o astept iar du-pa m-am dus dupa ea sa vad ce face , am gasit-o goala complet. De rusine si-a acoperit pasarica si sani , dar eu apucasem sa le vad.

- Iubito , nu te acoperi esti superba. Te rog lasa-mi ochi sa se desfateze cu ceea ce ai ti mai de pret.
- Da , dat , sunt g...g...goala!!! "Spune ea inrosiindu-se si lasand capul in jos"
- Iubito esti superba , eu iti ador fiecare particica a corpului lasa-ma o noapte sa te cunosc asa cum esti , si tu pe mine. Vreau sa imi daruiesti ceea ce ai tu mai de pret. Promit sa ca voi avea grija de ea.
- Iubitule , asa de repede vrei sa facem dragoste?
- Nu am cerut dragoste acum, am cerut doar sa imi permiti sa dorm inseara asta la tine, vreau sa iti cunosc fiecare centimetru al corpului.
- Iubitule , vom vorbi diseara despre asta.
- Bine iubito , acum imbraca-te !!

...........

Iubitaa mea  s-a imbracat cat de repede a putut si am dus-o l liceu.

Am sarutat-o pe frunte si am plecat.

Raluca:
Dupa ce iubitul meu m-a lasat la liceu m-am dus in calsa ne bagand pe nimeni in seama. Ziua a trecut repede. M-am dus sa imi iau iubitul de la liceu ca sa mergem la mine sa vorbim despre propunerea lui.

.........

Ajung la liceu la iubitul meu ca sa il iau. Il vad in curtea liceului. Vine spre mine si ma ia de mana.

- Buna iubito. ' si imi sruta suav buzele"
- Bun iubire , hai sa mergem la mime sa vorbim despre ce ai propu de dimineata. "Si il iau de mana"
- Iubito , am crezut ca ai uitat.
- Nu am uitat , toata ziua m-am gandit la tine.

.......

Tommy:
Am plecat spre casa iubitei Mele.

Mi-a fost dor de ea. Imi iubesc copilasul.

Ajungem la ia acasa si ne asezam pe canapea.....to by contineu

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 03, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste infinitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum