Här kommer jag att gratis ge ut bokomslag.
Information finns här nedanför.B O K O M S L A G
»»-------------¤-------------««Det finns två typer av omslag du kan välja mellan.
1. Predone
För ett "predone" dvs. ett redan gjort omslag, så finns det många att välja mellan. Jag kommer att publicera olika alternativ som man kan välja av om man inte har något specifikt i tankarna. Jag kommer ha kommit på en random titel på omslaget och det är det + författarnamnet som kommer bytas.Om du vill ha ett, (1) se till så att den är ledig. Om det står ledigt i titeln så är den helt ledig att använda under mitt medvetande. (2) Berätta att du vill ha den i antingen kommentarsfältet eller via privat meddelande. Detta meddelande bör innehålla följande: författarens namn och bokens namn, så att jag kan lägga in det i bokomslaget, så att det inte står titeln jag har hittat på.
2. Beställning
En beställning är en helt "skräddarsydd" för boken. Du kan reglera hur den ser ut själv även fast jag har kontroll över vissa saker. För att beställa ett omslag måste du (1) skriva ett privat meddelande, beställningar i kommentarer kommer inte att gå igenom. Det privata meddelandet måste innehålla: författarens namn, boktiteln, lite om handlingen, personer (om du vill inkludera några) känslan du vill att omslaget ska ge ut. För ett ännu mer specifikt omslag, kan du även inkludera plats, eller beskriva något speciell om så önskas. (2) När jag har svarat betyder det att din beställning har tagits emot och att jag jobbar på den. (3) När den är klar kommer jag förmodligen skicka flera olika du kan välja mellan.Var medveten om att när du beställt, att jag då kommer publicera slutresultatet här i den här boken om jag är nöjd med den. Däremot kan den såklart inte användas av någon annan än dig själv.
R E G L E R
»»-------------¤-------------««
gäller både predone och beställningar1. Du måste ge mig cred i din beskrivning av boken eller första kapitlet.
2. Beställningar får endast bli använda av personen som beställde omslaget.
3. Ett predone omslag kan ges ges ut till en person. Om personen byter omslag till boken så kommer den att bli tillgänglig igen.
Nya regler kommer då och då, och denna sidan uppdateras. Vissa regler har jag inte skrivit ut då dom är uppenbara, som t.ex. Att du inte får säga att du själv har gjort omslaget.
YOU ARE READING
Book Covers {svenska}
RandomVill du ha ett omslag, men har inte så bra erfarenhet inom att redigera, eller har du helt enkelt slut på idéer eller energi? Här ger jag ut gratis omslag. Regler & information i första kapitlet.