Cind mi-am ridicat capul sa vad pe cine l-am lovit era bad boyl liceului ,cel mai rau baiat,
El:tocilaro nu poti fi mai atenta,si isi scutura camasa.
Eu:scuze,si da scuturati camasa ca eu sunt plina de fuingina.
El:eu nu vreau ca o ratata ca tine sa fie lipita de hainele mele .
Eu:mh zic eu tare ,si plec,
El:hei papusa poate imi faci un bine.,strignduma pe mine din urma ,dar eu taceam si mergeam inainte.
Prima lectie a fost plictisitoare,numai puteam sa stau la ea imi venea sa ii zic lui profesor ,,ceva de bine,,
Acuma eu sunt holul liceului linga dulapul meu asteptindo pe Ami sa na ducem sa mincam ceva la cantina.Ma apucase cineva din urma mina ,cind ma intorc o vad pe Ami zimbind.
Ea:spune drept te-ai speriat zice ea prin risete.
Eu:da si numai fa asa ca putut sa am un infact din cauza ta zic eu zimbind.
Ni-am pornit la cantina sa luam ceva,eu am luat un sandwis si niste cartofi prajiti si un pahar de suc,iar Ami a luat salata din piept de pui,cartofi prajiti,o felie de tort,si un pahar de suc.
Ma uit la ea confuz iar ea,
Ea:ce e de ce te uiti asa la mine.
Eu:pe bune tu ai de gind sa maninci toata mincarea aceasta .Iar ea doar da afirmativ din cap,,da,,
Ami:Paula imi aduci terog un pahar de apa.
Eu:mm bine acus vin.
M-am dus sa iau un pahar cu apa dar nu pina m-am ciocnit de cineva,imi ridic privirea si il vad pe Andrei bad boyl liceului.
El:opa din nou tu ,dupa cum vad ceva te atrage la mine nu ii asa.,si imi rinjeste ca un bou la poarta noua.
Eu:o nu nu si nu asta niciodata nu se va intimpla sa ma atrag de tine,acum terog ferestete si da-mi voie sa trec.
El:da daca nu iti dau voie ,ce o sa imi faci mica curvulita.
Atunci am ramas socata si ochii imi erau umezi asta e de la lacrimi.Eu m-am inervat asa de tare ,in asa fel ca iam dat o palma pe fata de toata frumusetea,ea ramas un semn asa de frumos ah da ,,palma mea,,
Eu:aha aicea eu is curvulita nu mersi ,acesta tu esti idiotul,,zicind prin lacrimi,,si apa din pahar iam varsatu in cap,dar eram uimita ca el nu a facut nimic doar tacea si se uita la mine idiotul.
Dupa ce se termina toate orele eu ies din liceu suparata,de ce mi sa intimplat azi ,iar Ami deja ma astepta la masina ,si peste ceva timp am ajuns acasa.
Perspectiva lui Andrei
Dupa ce sa terminat prima ora ,eu am hotarit sa ma duc pina la cantina,mergeam eu cum mergeam cind hop,cineva sa ciocnit de mine cind am vazuto inima a inceput sa bata tare ca o nebuna,stop adica a inceput sa bata,ceva cu mine nu e in regula eu ii zic.
Eu:opa din nou tu,dupa cum vad pe tine te atrage ceva la mine,ea se uita confuza la mine si imi zice.
Ea:nu nu si nu asta nicioadata nu se va intimpla imi zice,iar eu ramas socat toate fetele ma vrea iar ea unica fuge de mine,straniu.
Iar acum date la o parte sa trec imi zice .
Eu:da daca nu iti dau voie ,si nustiu cum sare din gura aceste cuvinte urite micuta curvulita,
Iar ea se uita la mine si mam uitat mai atent si plingea si imi zice prin lacrimi :aceasta eu is curvulita aici nu mersi .
Am ramas socat si gata imi parea ca mor,dar de ce ma durea inima cind am vazuto plingind,si am simtit o palma pe obrazul meu ,asta chiar a durut ,dar am tacut deoarece atuncea meritam tot sa ma loveasca ,sa ma bata,
Si incaam observat cum din parul meu se scurgea apa incet atunci miam dat seama ca ma udat.,toate fetel ma vrea dar nu ea aici chiar ii ,,soc,,,,soc,,....Hei scuzatima de greseli,daca este ceva de neinteles intrebatima ok,am vrut sa prelungesc acest capitol dar ii ora 12:23 minute noaptea mie mii somn.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bad Boy si tocilara liceului.
РазноеEa Alison este o tocilara a liceului,toti isi bat joc de ea,dar ea nu se lasa calcata in picioare chiar daca este o tocilara. El Andrei este un bad boy in liceu,el aproape cu toate fetele si-a traso,el este tatuat pe miine si are un mic tatuaj si la...