Chapter 22.

917 62 0
                                    

"A čo moja škola???"

"Čo s ňou???" nechápal.

"No veď som sa sem pred mesiacom prihlásila a začala som sa aj pripravovať na skúšky, mam rozvrh a chodím aj na prednášky. Nemôžem to len tak zahodiť!" pokrútila som hlavou.

"A prečo nie??? Prídeš tam, povieš že sa vraciaš k celosvetovej popovej hviezde a odídeš" usmial sa na mňa a ja som ho bachla do ramena: "Celosvetová popová hviezda. Aha.... Nie si vôbec skromný!"

Nepovedal mi nič len mihol plecami a znova sa uškrnul.

"Ale ja chcem študovať!"

"Ale veď študovať môžeš aj v Londýne!"

"A kto mi to zaplatí???"

"Ja!"

"No isto! To od teba nemôžem žiadať" ironicky som sa zasmiala.

"Dám ti to ako darček k narodeninám!"

"Narodeniny som mala pred troma týždňami!"

"Tak k meninám!"

"Tie som mala v zime!"

"Jéééžiš maria!!! Tak ako darček na uzmierenie???" nadvihol jedno obočia.

"My sme sa uzmierili???" spýtala som sa ho. Robila som si samozrejme srandu. V tejto chvíli som bola už skoro na 100% istá, že s ním chcem byť.

"Ešte si nie je sto percente presvedčená???"

Pokrútila som hlavou a popri tom som sa usmievala. "99,99%! Tak som teraz na tom! Jedna stotina percenta ti ešte nepraje"

"Tak tu jednu stotinu percenta hádam presvedčím týmto!" pošepkal a pritisol svoje pery na tie moje. Znova som pocítila ich sladkú chuť. Z úst mi vyšiel jemný a tichý ston a v tom sa Louis hneď odtiahol. Neboli potrebné slová. Len jemné dotyky našich pier a jazykov, ich chuť, horkosť a vášeň, ktorá medzi nami bola. Po dlhej dobe opäť s ním. Nechcela som to nikdy ukončiť. No bol to Louis,1 čo sa prvý odtiahol.

Chytil si rukou svoje pery a blažene sa na mňa pozrel. Myslím, to tak ako keď sa Niall díva na jedlo.

Hypnotizoval ma pohľadom a stále si držal svoje pery.

"Takže???" prerušil ticho.

"100%" vydýchla som a usmiala som.

"Vyhral som!" uškrnul sa a znova sa ku mne pritiahol. Tento krát sme pri našom bozkávaní pripojili aj ruky. Louis si ich prekrížil na mojom chrbte a ja som si svoje vložila do jeho vlasov.... tento deň sa už ani nemohol lepšie skončiť.

Zvalil ma na posteľ a s bozkávaním pokračoval ďalej aj na krk. Cítila som ako mu ruka zašla k mojim bokom a ako sa mi začal vyhrnovať tričko.

"Počkaj!" odtiahla som sa od neho a on sa na mňa nechápavo pozrel: "Čo???"

"Musíš mi ale vybaviť tu školu!"

"Ako by sa stalo." zasmial sa a pokračoval.

Konečne som sa cítila celé, v pohode vo vlastnom tele a ucelená. Už mi nechýbal žiadny kúsok zo mňa. Tej jediný kus zaplnil Louis svojou prítomnosťou, svojimi bozkami a svojimi dotykmi.

Konečne som sa po dlhej cítila šťastná!

*Louis*

Zvalil som Abby na posteľ a začal ju bozkávať. Konečne som sa cítil dobre, lebo som cítil jej jemné pery na tých mojich, jej dotyky, jej prítomnosť.

Waitress (SK/CZ Louis Tomlinson)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora