Yat Zıbar Bebeğim..!

2.6K 279 12
                                    

Multide Jimin ve Büşra var.^^
İyi okumalar...

Bağrışma sesleri duyduğumda yattığım yerden sıçrayarak kalktım.Etrafıma baktığımda odamdaydım.Sanırım Yoongi getirdi,canım ya kıyamam.

Miray
"Kesin sesinizi!"diye bağırınca istemsizce kaşlarım çatıldı.

"Noluyo be"diyip elimle üzerimdeki pikeyi kaldırıp sol tarafıma attırdıktan sonra yataktan kalktım.Spor ayakkabılarımı da ayağıma giydikten sonra hızlı adımlarla odamdan çıktım.Koridora bakınırken Miray'ın odasından kırılma sesi geldi.

Asya
"Yeter lan artık! kendine gel.!"diyip bağırınca koşarak Miray'ın odasına girdim.Herkes bana bakmaya başlayınca bende onlara bakıyordum.

"Ne halt ettiğinizi sanıyorsunuz.!?"diye bağırarak sordum.Asya sinirli bir biçimde nefes alıp veriyordu.
Mirayda aynı şekilde onun gibi nefes alıp veriyordu.

Miray
"Sanane!"diyince kaşlarımı çattım.Böyle bir tepki vermesini beklemiyordum.Sonrada alayla güldü ve tekrardan konuştu.

Miray
"İyilik meleği falan mısın!?Niye herşeye karışıyorsun."demesiyle Asya'nın ona tokat atması bir oldu.Korkuyla elimle ağzımı kapattım vede şaşkınlıkla onlara bakmaya başladım.

Asya
"Bıktım be!"diyince Miray dişlerini sıkarak ona bakmaya başladı.

Miray
"Sen kimsin be! Bana tokat atıyorsun.?"diyip üzerine yürüyünce hemen koşarak ona belinden sarılıp uzak tutmaya başladım.

Asya
"Bırakın ne yapıcak çok merak ediyorum.!?"diyince Miray daha fazla hareket etmeye başladı.Resmen arkadaşlarımı tanıyamıyordum.Gözlerimde yaşlar birikmeye başlamıştı.

Gizem
"Kesin artık.!"diyince Miray durdu.Herkes nefes nefese kalmıştı.Onları tutmak gerçektende zordu.

Hazal
"Siz...size ina-inanamıyorum."diyip ağlayarak gitti.
Ben onun arkasından bakarken Miray beni ittirdi.

Miray
"Bir daha bana dokunma."dedi.Sonrada odasından koşarak çıktı.Dediği şeyle sertçe yutkundum vede gözlerimdeki yaşları serbest bıraktım.Hemen göz yaşlarımı silip arkasından koştum.

Bahçe kapısınıda sinirle açan Miray çıktı.Hemen bende bahçe kapısından çıkıp kolundan tuttum.
Ne kadar kurtulmak istesede iki elimle koluna yapıştım.

Miray
"Bırak be artık!"diyip beni ittirince yere düştüm.
Ellerim ve dizlerim acımıştı,onun Miray olduğundan emin değildim.Bana yaptıklarına dayanamayıp ağlamaya başladım.

Miray
"Me-Melis."diyince kafamı kaldırıp yaşlı gözlerimle ona baktım.Yavaş bir şekilde de ayağa kalkıp ellerimi silktim.Sonrada göz yaşlarımı silip ona baktım.

"Kimsin sen."dedim sesim kısık vede ağlamaklı çıkmıştı.

Miray
"Sana bırakmanı söyle-"dedirtmeden bağırdım.

"Sana!Kim olduğunu sordum.!Seni artık tanıyamıyorum.!Neden bize böyle davranıyorsun.!
Ben sana ne yaptım.!?Daha doğrusu biz sana ne yaptık.!Neden bize bu kadar öfkelisin.!"diye bağırırken gözlerimdeki yaşlarıda serbest bırakıyordum.O sırada da Gizem, Büşra vede Aslı gelmişti.

Miray
"Sizinle bir sorunum yok!Bana bulaşmayın o kadar.!" diyip arkasını dönüp koşar adım yanımızdan uzaklaştı.

"Güzel şakaydı."diyip arkamdaki kızlara baktım.
Yaşlı gözlerimle gülümserken onların ciddi surat ifadelerini gördüm.

"Şimdi...ge-gelip Ni-Nisan bi-bir di-diyecek." dedim ve tekrardan gülumsedim.Ama onlar sıkıntıyla nefes veriyordu.Sinirlerim bozulduğu için gülmeye başladım.Kızlar bana tuhaf tuhaf bakarken gülmelerimin arasından konuştum.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin