28. In the cinema

454 60 45
                                    

,,Chytaj!"zakričal Niall a hodil mi celé vrecko popcornu.

No to by som nebola ja, keby som ho nechytila.

Popcorn sa rozsypal na betón a ja som počula už len Niallov smiech.

,,Si ty šikovná, ti poviem."smial sa keď ku mne došiel.

,,Nerehoc sa."buchla som ho do ramena. ,,Nemal si mi to hádzať."

,,Čo som mal vedieť že si nemotorná?"pobavene sa opýtal a kľakol si ku mne.

,,Nechaj to tak a poď to radšej zbierať."povedala som a chytila do ruky prvý popcorn, no hneď v tom mi na nej pristála jeho ruka.

,,Kašli na to."usmial sa a ja som sa k nemu otočila tak, že som mu úplne videla do tváre. Vidieť jeho modré oči takto zblízka bolo ešte krajšie ako zďaleka.

,,Ale veď...čo na to povedia tí ľudia?"opýtala som sa.Toto nebola hocijaká štvrť, toto bola bohačská štvrť. Ani som nevedela ako sme sa tu dostali, len sme proste išli tam kde nás oči viedli.

,,Aleee...veď dovtedy to vtáky požerú."zasmial sa a postavil sa.Natiahol ku mne ruku a ja som ju po drobnom zaváhaní prijala.

,,Odkedy vtáky žerú popcorn?"spýtala som sa keď sme kráčali k parku.

,,Od dnes."zasmial sa a sadol si na najbližšiu lavičku. ,,Neskočíme do kina?"ozval sa po chvíli.

Už sme boli vonku asi tri hodiny, ale komu to vadilo?Doma ma nečakal nikto, priateľa som už nemala a kamarátka niekde trčala.

,,Prečo nie?A na čo?"opýtala som sa.

,,Hmmm...neviem čo ide.Poďme sa pozrieť."navrhol a ja som prikývla.

Spolu sme prišli ku kinu a pozerali si plagáty vylepené na stenách.

,,Pozri tu!Jednotka samovrahov!"skríkol Niall natešene.

,,No fajn ale dnes to ide až o 19:00."povedala som a pritom sa pozrela na hodinky, ktoré ukazovali trištvrte na päť.

,,Nevadí! Medzi tým niekde pôjdeme."vyceril Niall zuby. ,,Prosíííím?"

Pri pohľade do jeho modrých očí mi nešlo neprikývnuť.

,,Tak fajn.Ale kde pôjdeme?"opýtala som sa.

,,Poď."potiahol ma za ruku a viedol kamsi do centra mesta.Po pár minútach sme sa zastavili pred nejakou pizzeriou.

,,Tu som nikdy nebola."skonštatovala som keď som si obzrela ošúchaný nápis Jack's Pizza.

,,Málo kto to tu pozná, ale pizza je tu fakt najlepšia. Veď uvidíš."povedal Niall.

Zo zadu sa ozvalo nejaké uchechtnutie a vzápätí vyšiel nejaký opitý chlap.

Pritisla som sa k Niallovi, na čo sa len zasmial.

,,Neboj sa.Si predsa so mnou."povedal a chytil ma za ruku.Spolu sme vošli do pizzérie.Prekvapilo ma, že v takej diere to bolo tak plné. Keď sme našli konečne voľný stôl, sadli sme si.

,,Dobrý deň, čo vám donesiem na pitie?"spýtala sa nás čašníčka a Niall zdvihol obočie.

,,Dvakrát colu poprosíme."povedal skôr než som si stihla niečo vybrať. Zachmúrila som sa naň ho a vzala do ruky jedálny lístok ktorý nám čašníčka doniesla.

,,Hocijakú len nie Hawaii."zamrmlala som keď som vedela, čo sa Niall chce spýtať.

,,Si môj človek!"skríkol Niall a nastavil dlaň na plácnutie si s ním.Zasmiala som sa a urobila to.

,,No...čo máš nové?"opýtala som sa keď už bola voňavá pizza na stole.

,,Na Vianoce idem do Írska."povedal som plnými ústami, no aj tak som mu rozumela.

,,To je skvelé!"skríkla som s úsmevom.

,,Hej.Konečne uvidím svojho brata, rodinu a kamošov."prikyvoval.

,,Je tam lepšie než tu?"spýtala som sa.

Niall na chvíľu prestal jesť a vyzeral, akoby rozmýšľal. Zrazu na mňa pozrel a na tvári sa mu objavil úsmev.

,,Nie, nie je tam lepšie."povedal rozhodne.

💎💎💎

,,Kúp mi prosím ťa sladký."poprosil ma Niall a ukazoval na stánok kde predávali popcorn.Pretočila som očami a postavila sa do radu.Niall zatiaľ čakal v ďalšom rade na lístky.

,,Ahoj."ozval sa hlas z ktorého sa mi podlomili kolená stále keď som ho počula.

,,Ahoj."pípla som. ,,S kým tu si?"v momente keď som to vyslovila, som sa mala chuť prefackať.

Spamätaj sa Louisa! On už s tebou nechodí!

Mala som šťastie že sa len usmial a odpovedal mi.

,,S Calumom, Lukom a Grace.Ty?"spýtal sa.

,,Tak už máš?"objavil sa pri mne Niall. Keď ho Ash zaregistroval, len nadvihol obočie.

,,Aha, už chápem."zamrmlal. ,,No tak nič. Užite si film."usmial sa a odišiel preč.

,,Čo tu akože chcel?"spýtal sa Niall a zaplatil predavačke peniaze za popcorn.

,,Stretli sme sa náhodne."zamrmlala som.Niall to nijako nekomentoval, len pokrčil plecami.

Vyšli sme do kinosály a ja som sa stále obzerala dookola.Asi v treťom rade zhora som uvidela Ashtona s jeho partiou.Grace a Luke sa na seba lepili a mňa pichlo pri srdci.Aj ja som mohla teraz sedieť pri Ashovi a lepiť sa tak naň ho.

Ale nie.Pretože musíme mať nejakú pauzu.

V momente som sa strašne nahnevala.Ash vyzeral akoby proti mne nič nemal, tak prečo sme sa rozišli?

Stále mi to prišlo ako nejaký čudný žart.

A v tom som sa rozhodla, že keď chce Ash rozchod, bude ho mať.

Bolo mi jedno kde sme, pred kým sme a či sa niekto pozerá.

Chytila som Nialla za ruku a otočila som ho k sebe.

,,Čo to-"

Nestihol to dopovedať, pretože som mu priložila palec na ústa. Prekvapene na mňa pozrel.

Sama pre seba som sa usmial, pritiahla si ho k sebe a priložila svoje pery na tie jeho.

💎💎💎

😂😂Viem si predstaviť ako sa teraz všetci priaznivci #Nouisa radujú.😂😂😂

Better | ▪nh & ai▪ ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt