-5-

134 8 5
                                    

Ortada sadece soluk yeşil bir kalp kaldı. Gaster, kanlı yüzünü eliyle tutuyordu. Yere çömelmişti. Sans onun yanına gitti. Furry, Rebeka'yı kurtarmaya çalıştı ama kemikten kafes kırılmazdı. Sans hızla merdivenlerden yukarıya çıktı. Gaster ayağa kalktı ve kızlara yaklaştı. Rebeka gözlerini Gaster'den ayırmadan; "Furry... Kaç..." "Ne?" "Kaç! Kaç ve bir daha buraya gelme!" Furry hiç düşünmeden, arkasına bakmadan koştu. En son Rebeka'nın çığlıklarını duydu...

Lavabatuardan kaçtı. Bir süre koştuktan sonra ayağı taşa takıldı, yere düştü. Koşamazdı. Az ilerden Gaster geldi ve onu gücüyle havaya kaldırdı. Lavabatuara geri döndüler. Furry'i, Emeral'i içine koyduğu kapsüle koydu. Furry acı içinde inledi. "Neden bunu yaptın!" ama Gaster'den ses çıkmadı. Makinadan, Bilgisayara aktarma başlatılıyor sesi çıktı. Furry, yere oturdu. Atkısının içinden bir kolye çıkardı. Ucunda kalp vardı. Kalbe basınca kalp üçe ayrıldı. Ortada Furry, solda Rebeka, sağda da Emeral vardı. Göz yaşlarını tutamadı. Furry makina sayesinde makinanın içine girdi...

Yıllar sonra...

C:Alphys? Frisk'e ne oldu?

AL: Sadece küçük bjr hafıza kaybı. Şimdi bu kaskı Frisk'in kafasına tak. Bunu da kendi kafana.

*Takar*
*Alphys, makinanın tuşları ile bir kaç kod girer*
*Frisk gözlerini açar*
*Hmmh...?

C:Frisk! Uyandın!

O akşam...

*Ben yatıyorum! İyi geceler!

H(Herkes): İyi geceler!
*Frisk odasına gidip üzerini değiştirdi ve yatağına yattı*
*Sonra sarı saçlı, uçları mor, tulumlu, cyan renkteki atkısı olan bir kız gördü*

*S-Sen kimsin?

F:Howdy! Ben Furry! Ben senin yeni hayali arkadaşınım! Beni sen ve Chara görebilir sadece.

*Beynime nasıl girdin?

F:Bunu zamanla öğrenirsin.

*dedi ve yok oldu...*

Üç Kız Kardeşin Hikayesi-SiedTale (UnderTale AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin