Julia POV
Ik zit tussen Harm en Link achterin de auto. Ik kijk naar Link, maar doe alsof ik uit het raam kijk. Harm ziet het en ik kijk gauw weer naar voren. 'We gaan straks een wedden dat video maken.' Zegt Jeremy. 'Leuk!' Zeg ik. Ik had het nog nooit gespeeld maar het leek me erg leuk. We kwamen aan bij zijn huis en liepen naar binnen. Ik keek vol verwondering rond. We lopen naar zijn studio. Er staat een bank. Joost zegt: 'Laten we beginnen.' En we gaan zitten. We pakken het spel en maken teams. Ik, Joost en Jer tegen Harm en Link. 'Wij gaan zoiezo winnen.' Zeg ik. 'Ja maar jezus!.' Zegt Link. Waarop Joost zegt: 'Ja wat is er mijn zoon?' Ik lach. We beginnen het spel. Ik mag het eerste kaartje pakken. 'Hoeveel sinterklaasliedjes kan je neuriën en raden?' Zeg ik. Ik moet ze neuriën en Jer moet ze raden. 'Wedden dat ik 4 sinterklaasliedjes kan neuriën?' Zeg ik. 'Nou doe maar.' Zegt Harm. Ik begin met zwarte piet ging uit fietsen. Jer raad hem in 13 seconden. Daarna die ik sinterklaas kapoentje. Die word geraden in 3 seconden. Als derde doe ik zie ginds komt de stoomboot. Die raad hij in 9 seconden. Als laatste doe ik sinterklaasje kom maar binnen. Die raad hij in 30 seconden. 'Yes 4 punten!' Zegt Joost. We geven elkaar een high five. Nu zijn Harm en Link aan de beurt. Harm leest het kaartje voor. 'Hoeveel soorten bloemen kan je opnoemen?' We hebben een minuut de tijd om zoveel mogelijk bloemen te bedenken. Ik schrijf het op een blaadje. Madelief, zonnebloem, paardenbloem, Roos en Narcis. 'Wedden dat wij 5 bloemen kunnen opnoemen.' Zegt Link. 'Gaat uw gang.' Zegt Joost. Ze leggen hun blaadje weg en noemen ze op. 'Yes 5 punten!' Zegt Link. We maken het potje af. Harm en Link winnen maar het boeit me niet. We doen de outro en editen de video. Ja, met zijn allen. Na het teveel editen van de video gaan de jongens weg om ons wat 'privacy' te geven. Terwijl de video rendered, gaan wij lunch maken. We maken pancakes en ik leg het mooi neer met stroop en ananas. We eten het op in stilte.
Yodieyo! Yap... Kort hoofdstuk. Ik heb geen inspiratie. Leuk doei.
Later later!
Xx Maud
JE LEEST
Forever Together || Een SQUAD fanfictie
FanfictionJulia de Wit, een 19-jarig meisje die erg fan is van de squad en Don, krijgt eindelijk de kans ze te meeten. En ze vind er één van leuk. Maar ze weet nog niet welke. Haar leven is crazy. Ze woont bij haar moeder en haar broertje Mitchell van 14. Ze...