>Dobar dan,Noa.Ja sam detektivka Gabriella Gillas.-rekla je i pruzila ruku Noi
>Drago mi je.Ja sam Noa,ali vi to ocito znate.Kako vam mogu pomoci?-pitao ju je Noa sa smjeskom.On je bio dobar decko,sa pristojnim ocjenama,te jedan od boljih nogometasa u ovoj skoli.
>Cujem da si bio u vezi sa Melissom Norelly.-rekla je Gabriella i pokazala mu sliku Melisse.
>Jesam,ali i jos sam.-reko je Noa sa nevinim smjeskom
>Bojim se da nisi.Melissa je jutros nadena ubijena-rekla je Gabriella,a Noa je sjeo.
>Ubijena?Kako?-pito je Noa-Ko je to napravio?
>To istrazujemo,sudeci po ozljedama trebao bi biti muskarac-rekla je i odmjerila ga-Visoki,razvijeni muskarac.-Noa je bio visok sigurno 190 cm,a Melissa 170,tako da ju je lako mogao ubiti.
>Mislite da bih ju ja ubio?!Ne!Nikada!!Volio sam ju!Nakon faksa smo trebali zivjeti zajedno!-reko je
>Uredu,a gdje si bio danas izmedu,zapravo od jucer od 9 sati navecer do danas ujutro do 6 sati?-pitala je Gabriella Nou
>Doma.Spavao sam,a probudio sam se u 6 da idem na faks.Pitajte si bilokoga,u zgradi.Potvrdit ce.-reko je
>Uredu.Ne odlazi daleko,a ako se sjetis nekoga ko bi mogao nauditi Melissi,nazovi ovaj broj.-rekla je i dala mu posjetnicu sa njezinim brojem.
>Uredu.-rekao je Noa,i time je njihov razgovor zavrsio.Gabriella je krenula natrag u postaju.Gabriella ulazi u postaju,a na samim vratima je pozvana u zapovjednicki ured.
>Gillas,u moj ured.-reko je zapovjednik Soyer.On je bio sef cijele postaje.Gabriella ulazi u njegov ured dobacivsi Eli da provjeri Noin alibi.
>Da,zapovjednice?-rekla je i pogledala u njega,a zatim i u covjeka koji je sjedio njoj okrenut ledima.
>Gabriella,ovo je Edward Broeny.Prebacen je iz californijske postaje u nasu.-reko je zapovjednik,a Edward se podigao,okrenuo prema Gabrielli i pruzio joj ruku da se rukuju.
>Drago mi je,gospodine Broeny.-rekla je ljubazno Gabriella pruzivsi mu ruku
>Bez gospodine.Zovite me Edward.-reko je i pogledao ju.
>Pa,bilo mi je drago,ali zasto sam ja morala doci ovdje?-pitala je Gabriella zapovjednika.
>Pa,on se ne vraca u Californiu.Ostaje ovdje,a receno mi je da ga stavim u najbolji tim koji imam.A to je tvoj tim.Tako da,Gabriella,upravo si upoznala novog clana svojeg tima.-reko je zapovjednik, a Garbiella je zanijemila.
>Novog clana?!Ne,ne.-rekla je uzrujano,te prosla rukom kroz kosu-Ne,neprihvatljivo.Ne treba mi novi clan.Imam Eli,Ryana i Nica.
>Gabriella.To nije bila molba,ni prijedlog.To je bila zapovjed.Sada imas novog clana,a zove se Edward Broeny-reko je zapovjednik,a Gabriella je sada bila jos vise uzrujana.>Ovo se nece ovako zavrsiti.-rekla je i krenula da izade van iz ureda,ali ju je zapovjednikog glas zaustavio.
>Povedi Edwarda.-reko je,a na to je Gabriella samo uzdahnula i pokazala Edwardu da pode za njom.
>Nemoj misliti da ces dugo ostati u mom timu.-rekla mu je
>O,ne brini.Ostat cu ja jos dugo,dugo vremena tu.-reko je,a Gabriella ga je samo ostro pogledala i usla u svoj ured.
>Eli,Noin alibi.-rekla je i pogledala Elozabeth.
>A ko je...-krenula je pitat Elizabeth,ali ju je Edward preduhitrio
>Edward Broeny,mlada damo.Novi clan ovog tima-reko je i rukovao se s njom,a Eli je otvorila usta od soka.U ovaj tim niko nije smio uci.Bilo ih je uvijek 4,ona,Ryan,Nicolas i Gabriella.
>Kasnije cete se upoznati,Eli alibi.-rekla je Gabriella uzrujano i sjela za svoj stol.
>Ah,da..Potvrden je.Nou je vratar zgrade vidio u 8 kada se vratio kuci,i kako izlazi u 7 sati ujutro u skolu.-rekla je Elizabeth
>Mozda je usao na straznji ulaz.-rekla je Gabriella
>Nije mogao.Pred njegovim stanom,odnosno vratima se nalazi kamera.Alibi mu je cvrst.-rekla je Elizabeth
>Onda Nou micemo sa osumnjicenih.-rekla je Gabriella i maknula Nou sa ploce na kojoj su bili ispisani svi podaci o istrazi.
>Dobro,a roditelji?Gdje su Ryan i Nico dosad?-rekla je Gabriella i tada u ured ulaze Ryan i Nico.
>Ovdje.-reko je Ryan
>Roditelji su u soku i kaju se jer su ju pustili na taj fakultet.Kazu da nikad nije imala problema ni sa kim.Znaju da je imala decka Nou tu,a i da je prije nego sto je dosla ovdje imala decka.Chris Lesy.Nogometas.-reko je Nico
>A sada..-reko je Ryan i pogledao Edwarda
>Ko je novalija?-pito je Nico i uperio prst u Edward
>Novalije je,dragi moji,vas novi clan tima.-reko je Edward-A i morali biste provjeriti Chrisa.Nije dobar decko.
>A kako ti znas?-pitala je Elizabeth
>Jer je iz Californie.Sto znas o Chrisu?-pitala ga je Gabriella.
>Znam da se bavi drogom.Prodaje ju srednjoskolcima.-reko je Edward.
>Ok,Ryan,Nico nadite Chrisa.Eli idi Dokyu i uzmi dokaze ako ih ima na zrtvi.A Edward..Ja cu te uputiti u slucaj-rekla je i bila spremna objasniti sto se desilo,ali ju je Edward preduhitrio.
>Zrtva,Melisa Norelly.Pronadena od strane susjede u stanu u 6 sati ujutro.Zadavljena do smrti.Iako se cinilo da je udarac u glavu bio presutan nije.Melissa se pokusala obraniti od pocinitelja,ali nije uspjela,jer je on ocito bio snazniji.Melissa je dosla ovdje zbog fakulteta.Imala je decka Nou.Nogometas koji ju je volio.Nije ubojica,ali zato Chris Lesy je.-reko je sve u jednom dahu,a Gabriella ga je zbunjeno pogledala.-Informacije su napisane na poci,kao i slika.
>Ma znam to,ali kako znas da je Chris Lesy ubojica?-pitala ga je zbunjeno.
>Chris Lesy vec par dana nije viden u Californii,sto znace da je nekamo otputovao.Svaki put na ispitivanjima dok je bio pod utjecajem droge,govorio je kako ce vratiti Melissu.Kako ce ona opet biti njegova.Sto znaci..Dosao je ovdje,otisao kod Melisse da ju trazi da se vrati doma i da opet budu zajedno,ona je to odbila jer joj je tu bilo sjajno.Iako je prema ovome,morala raditi da se skoluje,imala je sve desetke na fakultetu,decka,srecu,najbolju prijateljicu.Imala je sve tu i nije se htjela vratiti doma samo zbog nekog drogerasa.On,posto je sigurno bio nadrogiran,ju je poceo vuci,i prisiljavati da se vrati.Ona je u samoobrani uzela ovu lampu,koja je na ovoj slici,i pokusala ga gadati s njom.Sto je i uspjela,jer ako malo bolje pogledas..Na ovom tu djelu se nalazi otisak krvi,koji je Elizabetha sigurno dosada vec provjerila.On ju je bacio na pod,ona je zadobila udarac u glavu,a on ju je poceo daviti i tako ju je ubio.Za rjesavanje slucaja vam samo treba ta lampa.-reko je,a tada je u ured usla Elizabeth.
>Znam ko je ubojica.-rekla je
>Chris Lesy-reko je Edward,a Elizabeth ga je cudno pogledala kao i Gabriella.
>Kako si znao?!-rekla je Elizabeth
>Ubojica je Chris Lesy?!-rekla je Gabriella i uzela papir na kojem je analiza onog otiska krvi-Ja..Kako...
>Ja samo promatram.-reko je Edward-Nego..Koji stol je moj?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Detektivka/ZAVRŠENA✔️
Kısa HikayeDetektivka-Nova prica u kojoj je glavni lik Gabriella Gillas,cura koja je sa 23 godine postala kapetan svoje ekipe.Radnja se dogada u New Yorku,zasto?Vidjet cete...