Oras nou

7 1 1
                                    

- Capitolul 1

Sunt Alexandra, tipa aia plina de viata si minunata asa mi se zice :)) , am 16 ani , locuiesc in Canada impreuna cu mama mea si fratele meu. Parinti mei sunt divortati.. Iar tata locuieste in America, New York. 
Este o noua zi, razele minunate de soare imi bat in ochii printre geam. Imi fac usor curaj si ma trezesc. Ma ridic din pat si ma îndrept spre baie. Imi fac un dus rapid, ma imbrac intr o pereche de blugi rupti,un maieu alb , niste adidasi iar parul mi-l las desprins .
Astazi sunt nevoita sa ma mut la tata deoarece 16 ani de zile am locuit cu mama si am zis ok de ce nu sa ma mut intr o alta tara. Unde o sa mi fac prietenii o groaza. Ma rog o sa mi lipsească prietenii si locurile de pe aici.
Ma îndrept  spre pod unde sunt cateva bagaje le iau si ma cobor inapoi in camera mea . Am inceput sa mi pun toate hainele in bagaje "oh dar sunt multe" si tot ce mai am prin dulap , cateva accesorii si câteva chestii care imi sunt dragi mie o da am uitat nu plec de acasa fara jucariile mele pufoase:> .
Cobor jos in bucatarie unde ma astepta mama
- O sa mi fie dor de tine,draga mea.
- Si mie de tine. Oricum chiar daca ma mut tot o sa mai vin pe aici in vacante.
- Stiu puiule , dar nu e usor ..
- Of, o sa vorbim des pe Skype nu ti face griji .
- Bine,
Ma uit la ceas e ora 12:40
- O DOAMNE, O SA INTARZII LA AEROPORT.
Ma duc repede imi iau bagajele si urc in masina la mama.
In 10 minunte aproape am ajuns la aeroport .
Acolo mama si a luat la revedere de la mine, ma imbratisat strans si ma pupat pe frunte.
O lacrima cade pe oraz..
Chiar daca ma indepartez de mama o sa mi fie enorm de dor de ea, totusi e fiinta care mi a dat viata.
Urc in avion si ma pun pe un scaun . Fix langa mine era un baiat frumos care imi facea cu ochiul.  M am gandit sa ii vorbesc dar imi era prea rusine.
Zborul a durat 4 ore ,in aceste ore m am plictisit si am dormit .
La aterizare tata ma astepta impreuna cu noua lui logodnica..
- Buna scumpo * pupându-ma pe frunte*   ce frumoasa te ai facut ,sa stii ca mi ai lipsit foarte mult
- Hei tata * chicotind*  o doamne ce dor mi a fost de tine.
Tata mi a luat bagajele iar eu am inceput sa discut cu noua lui iubita. Mi am dat seama ca e super de treaba si o sa am cu cn sa vorbesc ceva timp .
Am urcat in masina si ne am dus la tata bn acasa la noi ca de acm e si casa mea :>
-------------------------------------
Acesta a fost noul capitol din aceasta poveste, stiu nu e chiar asa wow dar am incercat .
Sper ca v-a plăcut. 💓
Promit ca celalalt capitol o sa fie putin mai lung.
Pe data viitoare pwp

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fata aia noua Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum