65.

27 7 0
                                    

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΤΩ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΟΥ! ΕΙΔΙΚΑ Η '7ον' είναι πολύ σημαντική!

<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<

Κούμπωσε τα μάτια μποράκια μου και σηκώθηκα όρθια. Η ώρα ήταν ακόμα επτά και δέκα, αλλά ήμουν πολύ ανυπόμονη και αγχωμένη.

Και αντιφατική!

Υποσυνείδητο να σου τύχει.

Να τη μία λες πως δεν τον θες και την άλλη θες να είσαι η απόλυτη θεά για εκείνον και τη γνώμη του.

Κατεβάζω ρολά.

Και τώρα που δε μας ακούει, ήρθε η ώρα ανά παραδεχτώ πως έχει δίκιο... Αλλά εξακολουθώ να μη θέλω να τα βρω μαζί του.

Αυτοχαστουκίσου.

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΚΙ ΕΣΥ ΡΟΛΑ!

Κάθισα στο κρεβάτι σαν κακομαθημένο πλουσιόπαιδο -που, προς Θεού, δεν είμαι, έχω ξεμείνει- και έπιασα το μπλε φάκελο μου από το κομοδίνο της κακιάς ώρας.

Όταν σκέφτηκα, όμως, πως το μαλλί μπορεί να χαλάσει εάν δε σηκωθώ, πετάχτηκα πάνω σαν μαϊμού.

Γενικά δεν τον θες.

ΣΚΑΣΕ ΠΙΑ!

Κοίταξα επίμονα τον τοίχο και χέυ(!), τώρα κατάλαβα πως πρέπει να μαζέψω τον εαυτό μου. Αμάν πια, Νέλλη!

Αμάν πια, Νέλλη!

Έφυγα από το κρεβάτι μου και αφού πήρα και το μαύρο χοντρό δερμάτινο μου, έφυγα από το δωμάτιό μου, κλείνοντας την πόρτα πίσω μου. Κατέβηκα τα σκαλάκια της κουζίνας γρήγορα, περιμένοντας πώς και πώς να δω την Amanda να χλαπακιάζει ένα από τα γλυκά που έστειλε η μάνα της. Παρόλα αυτά, κανείς δεν ήταν εκεί.

Απογοητευμένη, συνέχισα προς το σαλόνι, όπου την βρήκα πάνω στον James να τον φιλάει χωρίς έλεος.

《Αρκετά για σήμερα》φώναξα και παραδόξως με άκουσαν.

《Τι;》μουρμούρισε αυτός με την ψυχή στο στόμα και ξεφύσηξα.

《Τώρα εσύ γιατί νευρίασες;》ρώτησε η φίλη μου πιο δυνατά και με δύναμη χτύπησε το πόδια μου στο πάτωμα. Με νεύρο, της έκανα νόημα να σηκωθεί και να πάει πάνω.

《Δε νευρίασα》ήταν το μόνο που είπα και γύρισα την πλάτη μου για να ανέβω κι εγώ πάνω. Με ακολούθησε ήρεμα και με αργά βήματα, μέχρι που η πόρτα του δωματίου μου ξαναέκλεισε.

Only With HimWhere stories live. Discover now