ep 2

35 5 2
                                    

🐈

di rumah jung's family.

kelihatan eunji menarik jhope turun dri katilnya lalu diseret ke dlm bilik air.

eunji : yahh berat..nyaa.. eng..kauu

akhirnya dpt juga dia menarik jhope kedlm bilik air.  susah betul nk mndi budak uh. dhlh nk kejut mcm kejut ape .

jhope yg diseret itu terpaksa gagahkm juga matanya yg malas nk bukk tu tuk bukak.

jhope : yah noona hobie nk tido lhh

kata jhope seraya bangun mahu ke katilnya semula

eunji terkjut lalu di tarik baju di bhgian leher adiknya semula.

eunji : mwo?? andwae?! penat2 aq trik kau smpai kesini kau nk pergi balik kat katil kau eh? no wayy.

Eunji mengambil sebaldi air lalu dicurahkn ke adik kesayangannya itu.

jhope yg bagai terkene renjtan elektrik terus sadar 100%

jhope : yah noona!! dwo michyeoso??

eunji : naee noona dh gila! gila duk dri tdi trik kau dri atas katil smpaii lh dlm bilik air. dh mndi cepat aq nk gi skolh appa nk gi keje. kau bleh kn jln kaki sorg gi tadika . eh jp kau ade bsikal kn hahh bwklh. alah lgipun dekat je

kata eunji tanpa henti lalu ke biliknya untuk bersiap kesekolah. jhope yg menndengar perkataan 'TADIKA' itu terus lemah kakinya. tadika? maksudnya no video game budak2 yg selekeh? oh shit oh shet oh shetttt .

setelah bebeerapa minit kemudian jhope turun dgn beg skolh adidas nya (aq time tadika bwk beg princess aw*seka airmta)dia berjlaan perlahan smbil mainkn jrinya. alaah yg mcm jri telunjuk ngn jari telunjuk tu.

dia memuncungkn bibir.  ok drama nk start .

en jung melihat jhope yg turun dgn pakaian kemas namun bibir yg di cebik2kn. lantas dia ke arah anaknya.

enJung : waeyo hobue ssi*betul2km rmbut jhope*

jhope : ap..appa hisk*acah2 nk nangis*ho..hobie tknk gi skolh.. hobie tkut... kenee buli..

mkim mencebik bibir jhope smbil berkata2.
en jung yg bru mahu berasa kesian terhenti apabila ank perempuan nya bersuara.

eunji:*pakaai tali kasut*huh budak lain buli kau? kau tu yg buli org adelh*smirk*

jhope melihat bapanya. ya bapanya percya kte2 eunji.

shitt you noona wait till i comeback home*silently evil smile* - bisik hati jhope

en jung yg hmpir shje membenarkn anak lelaki nya tidk ke sekolh dn termakaan ngn drama jhope terus memandang jhope. jhope ape lgi balik semula lah muka tercebik2 dia.

enjung : hobie yah kamu tk leh mcm ni kalau org nk buli kamu cepat2 kamu report cgu ara?

jhope merasakn yg usahanya sia2 apabila bapanya berjata begitu.
jhope menunduk namun sedg dia tunduk dia mengatakn sesuatu yg bapanya tidk dpt dgr dgn jelas.

【children in love】Where stories live. Discover now