Dorm BTS
"CHEER!" Sorak semua sambil melagakan gelas wain mereka dengan gembira. Kecuali Jae Hee, Kai Hyun, Taehyung dan juga Jungkook. "Haih bila nak rasa minum red wine lak? Asyik minum apple juice" kata Jae Hee sambil mengeluh panjang dan berat. "Ala lek la weh. Aku minum sekali je,pastu dah serik. Tak teringin pon. Kejap lagi kalau minum jadi lain kang" jawab Kai sambil meneguk apple juicenya dengan tertib. "Oppa yang dah 26 tahun pun tak minum alkohol sebab Jin hyung tak bagi" katanya sambil mencebik. Taehyung turut mengganguk tanda setuju dengan kata Jungkook.
"Hey uri maknaes, sedap tak apple juice tu?Kesiannya. Nak ke? Tak boleh HAHAHAHAHA" kata mereka diakhiri dengan gelak tawa. Satu dorm mereka berbau alkohol. Jae Hee dan Kai menutup hidungnya kerana tak tahan bau kuat dan meloyakan itu.
Kai Hyun's POV
Aku lihat Jimin jalan terhuyung-hayang ke arah aku yang sedang duduk di atas sofa. "YunYun hehehe sayang" panggil Jimin dengan nada menggoda. Meremang Kai di situ. "Y-ye? MinMin nak apa?" Soal Kai tergagap dek melihat Jimin memandangnya dari atas hingga bawah. "MinMin nak herm... nak YunYun malam" kata Jimin berbisik di telinga Kai. Dia turut membuat smirk. Kai terus menelan air liur yang terasa kasar di tekaknya. "Pardon?" Kata Kai sambil memandang ke arah lain.
"Look at me. I want you. Tonight and right now" kata Jimin lebih jelas dan tersenyum senget. Kai terus menggeleng kepala tapi Jimin lebih pantas mencium bibirnya laju. "Min- Min Yu-Yun tak dapat bernafas" raung Kai sambil mencengkam lengan Jimin kuat. Jimin makin mendalamkan ciuman mereka. Jimin cuba masukkan lidahnya ke dalam Kai tapi tidak berjaya. Dia mengigit bawah bibir Kai untuk memberi laluan kepada lidahnya. "Argh" Kai terjerit kecil menahan kesakitan. Lidah Jimin mula mendapat laluan. Jimin memejamkan mata sambil lidahnya meneroka dalam mulut Kai.
"Ehem. Kalau ye pun, masuk la bilik" kata Jae Hee memerli sambil membuat batuk palsu. Jimin dan Kai yang sedang intim bercium terhenti daripada perbuatan mereka. Kai mengelap bibirnya yang basah dengan hujung lengan bajunya. Jimin pula sudah terbaring di atas sofa kerana tolakan Kai dan keadaan dia yang sangat mabuk.
"Erk Jae. Erk aku aku hm dia dia ha aku nak bawak dia masuk bilik dia eh? Dia mabuk sangat sebab tu gila sikit" kata Kai cuba mengelak dari disoal oleh Jae Hee. Jae Hee hanya memandang gerak geri Kai yang merangkul pinggang Jimin membantunya berjalan masuk ke dalam biliknya. Jungkook yang duduk sebelahnya juga turut mabuk kerana minum bir tanpa disedari oleh Jin.
Jae Hee's POV
"Jagi hehehe jom bilik oppa. *HIK* Jagi nampak lawa lah *HIK* harini. I feel like want to beee inside yooouuh tonight" ucap Jungkook,mencium kedua-dua pipi aku secara bertubi-tubi sehingga menyebabkan aku rasa menyampah. "Ish oppa. Dah la bau alkohol busuk la" rengek aku menolak dada bidangnya jauh dari aku. Namun,dia menolak aku kembali hingga aku terbaring di atas sofa. Dia merangkak lalu berada di atas aku. Oh man, this shit ain't happening here! Dia tergelak kecil sambil mencium leher aku lembut. Aku mengelak dengan menampar-nampar bahunya sederhana kuat tapi tiada kesan. Aku meninggalkan dia yang terbaring. Dia bangun dalam keadaan mabuk dan berjalan terhuyung-hayang sambil mengejar aku dari belakang secara perlahan.
YOU ARE READING
Barista and English teacher + jjk and pjm
FanfictionPerjalanan kita dalam hidup tak semestinya lancar. Mesti ada sekatan dan halangan. Siapa yang sanggup hari-hari dipenuhi dengan seksaan. Jadi dia orang sahabat telah mengambil keputusan untuk lari dari tempat yang layak diberi nama 'neraka'. Apabil...