Arya
Arda
Lanet olsun ki bugün o liseye kayıt olucam. Lanet olsun ki annem evlendi ve iki hafta balayı yapmak için üvey babişkonun koskocaman iki katlı evinde beni yalnız bıraktılar. Tabii, bide sağolsunlar beni o zengin züppelerin olduğu koleje yazdırmayı da unutmadılar.
Ben Arya Sameli. Lise üç öğrencisiyim. Buraya annemin iki sene önce patronunu ayartması,ay pardon (!)kendine aşık etmesi ve sonrasında evlenmeleriyle biten mutlu ilişkinin kurbanıyım.
İçimden biraz daha lanet yağdırdıktan sonra odamdaki pencereden bakmayı bırakıp ,gardırobu açtım ve siyah dar tayt ve üstüne popomun altında biten kar tanesi motifli bir kazak geçirdim. çok zayıf olduğum için tayt bende rahatsız edici görünmüyordu. Uzun kahverengi saçlarımı salık bıraktım zaten kendiliğinden çok güzel dalgası vardı. Kırmızı converslerimi giydikten sonra çıktım. Gidiceğim okulum şimdilik en sevdiğim yanı dört yıllık serbest kıyafete izin veriyor olmalarıydı.Okula girdiğimde bir an herkes bana bakıyo zannettim. herkesde bir havalar bir havalar gören okuldan sonra podyuma çıkıcaz sanır. Gerçi aralarında bende onlar gibiyim ama bazıları var ki kış ayında mini etek giymekten çekinmemişler. Okul iki ayrı binadan oluşuyordu ve eski okulumun beş katıydı resmen .
Ezikleyici gözlerin fazlalığı belliydi. Ben eski okulumda kendimi ezdirmeyen tiplerdendim ve bunu düşünerek kendimden emin bir şekilde yürümeye başladım.Hemen en sıcak gülümsememle benden küçük olduğunu düşündüğüm bir öğrenciye müdürün odasını sordum. Cevabı alır almaz hızlıca müdürün odasına gittim. Heyecandan kapıyı çalmadan girdim . Müdür bir an afallamış olacak ki şaşkınlık ve kızgınlık arasında gözleri gidip geldi. Ben özür dileyerek dışarı çıktım ve kapıyı çalıp tekrar girdim. Müdürün yüzünde küçük bir tebessüm oluştu. Demek ki saygıyla yumuşayan biri. Klasik müdür işte. Sınıfımın yerini öğrenip ders programını aldım ve vakit kaybetmeden sınıfımın olduğu kata çıktım. Koridorda yürürken bir kıza sınıfımı bulamadığımdan yerini sordum. O da gülümseyip
-Aynı sınıftayız birlikte girelim istersen .Ben Cemre
-Memnun oldum ben de Arya burda yeni geldim de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ AŞK ÇETELERİ
Teen FictionBir kız okulunda en fazla ne kadar acı çekebilir ? Bir erkek en fazla ne kadar kötü olabilir ? Bir entrika aşka dönüşebilir mi ki? kaç kişi akılları karıştıracak? Kimler ihanet edecek? Bunları okumaya var mısınız?...