Anne kırsaydın!!!!

92 4 0
                                    

Yakışıklımız Akın Uluman

Evet scott ,seninle evlenirim! scott yaklaştı ve dudaklarımızn arasında çok az bir mesafe kaldı.
O sırada Başıma helikopter çarptı .
Dur bir saniye helikopter ne alaka yaa.
Gözüm aralandı doğru düzgün rüya bile göremiyorum aq. Annem headshot diye bağırınca yerimden sıçradım:
"Anne sabah sabah kafamı kırsaydın. Niye terlik atıyon . Rüyamın ortasında helikopter çarptı sandım senin 38numara ev terliğin çıktı ya."
"Lara en az senin kadar gerizekalı olan kardeşin orkun bile kalktı
sen niye böyle mallık yapıyorsun?
Sütünüde sana 1 yaşına kadar verdim ne olduda böyle oldun?"
Annem acıklı acıklı konuşmaya başlayınca yorganı başıma çektim uykulu uykulu:
"Anne sen headshot 'ı nerden öğrendin ?"
"Orkunla geçen yaz anırarak nerf oynuyordunuz ya oradan aklımda kalmıştır neyse hadi kalk daha işe gidecem bide donutlar bitmek üzere."
Gözümde beliren donut şekliyle kendimi yataktan atıp merdivenlerden koşmaya başladım .Masada oturan babişkomu öpüp malişkonun (orkunun) kafasına vurup yerime geçtim.Hunharca donutları yemeye başlayınca babam anneme 'biz bu çocukları yapamadık ' bakışı atıyordu. Kahvaltıdan sonra anam ve babam işe gitti bende odama çıktım orkun isee aman canı cehenneme asdfghjklşi.
Bu arada sabah koşturması sırasında size kendimi tanıtamadım:
Adım Lara Gürsoy. 18 yaşındayım ama etrafımdakiler çocuk ruhlu olduğumu söylerler.
üniversiteye bu sene başlıyacam. Annemin Adı Öykü babamınki ise Selim. Özel bir hastanede cerrah olarak çalışıyorlar. Bide benden 2yaş küçük erkek kardeşim orkun var. Kendisi malın önde gidenidir.
Boyum 1.68 zayıf ama güzel hatları olan bir kızım
Kahverengi saçlarım ve aynı renkte gözlerim var.
Can ve Gonca da 3 yaşımdan beri kankilerim.
Kendimi tanıttıktan sonra MacBook'umu açıp teen wolf izlemeye başladım . Scott 'ı çok seviyom ama theo da fena değil . 2-3 bölüm izledikten sonra kapı çaldı küfür ede ede aşağı indim. Bak Postacı Gelmiş .
Mektupları alıp kapıyı çarptım ve onları koltuğa attım. Mektupların arasında benim ismimin yazılı olduğunu görünce hemen alıp okumaya başladım.
Oha a....na istanbuldaki özel Uluman üniversitesine kabul edilmişim . Herkesi arayıp haber verdim tabi bana twbrikler yağıyor . 2 gün sonraya beni bekliyorlar.
Üstümü giyinip annemlerin çalıştığı hastaneye gittim.
Annem daha önceden benim kabul edilme olasılığımın yüksek olduğunu söylüyodu zaten o yüzden birkaç hazırlık yapmıştı şimdi çıkıp biraz alış veriş yapıcağız.
3 Saat Sonra .........
Anne elim ayağım şişit hadi gidelim artık:
-Doğru diyon valla patlayacam şimdi aldık zaten herşeyi hadi eve.
Tabii eve gelince dinlenme yok valizleri hazırladım
Bittiğinde evin her işinde kullanılan sarı bez misali
Sıksan suyum çıkacak gibiydi.
Duşa girdim biraz oyalandıktan sonra çıktım.
Sonrası yanımda yatan mr.rabbit(uyurken yanımdan ayırmadığım peluşum)ve karanlık.
***
-Allahım boğuluyom lannn !! Piç orkun bir kova su dökmek nedir? vicdonsız.
-Abla zaten gidiyon istanbullara güle güle şakası yaptım.
-iyii bo...k yedin.
Yatağımı topladım yırtık kotumu ve pudra pembesi bluzumu giyindim.hafif makyajla işimi bitirmiştim.
Aşağı indim anamı sulu sulu öptüm.
Islak kek yapmış hemen ağzıma attım. A...maaa bu çok bu çok güzel .birşeyler daha yedikten sonra havaalanına gittik.tek tek vedalaşıp uçağa bindim.
İstanbul'da kuzenim batu ile kalacaktım .Kendisi biraz çılgın ama beni kardeşi gibi sever abilik yapardı. Valizimi aldıktan sonra koşarak beni bekeleyen batuya sarıldım.
-naber kuzen?
-iyidir batu
-biraz uzağımda yürü sonra kısmetimi kapatıyorsun
-kuzi sana zaten kim bakarki asdasdas.
Böyle dediğime bakmayın kuzim diye söylemiyorum taş gibi yani. Bide zengin olunca hergün biriyle şey ediyor tövbe tövbe. Eve gelince rahatlamıştım.
Sitede villalar yan yana ama arada bahçe olduğu için birleşik değil.Batunu yönlendirmesi ile odam çıktım ve hemen yattım.
***
Kalkar kalkmaz eşyaları yerleştirdim .işim bitince gözüm pencereye takıldı biraz ilerde saray gibi bir villa vardı.Millet para sıçıyor diye düşündüm sonra aşağı indim kuzi ile kahvaltı yaptık.
Okulun başlamasına 2 gün kalmıştı.yeni işte heycan vardı yani yeni ortamı merak ediyorum.
-Batu beni Migros'a götür abicik
-Aynen zaten almam gerekenler var kalk hazırlan 4dakikan var.
Üstümü giyinip arabaya koştum.Migrosa girince çikolata reyonuna saldırdım resmen. Sonra market arabasını görünce:
-kuzi beni bindirsene.
Diyip en masum bakışımı attım.başıyla onayladıktan sonra sürmeye başladı süt reyonunun önünde batu bişyler alırken küçük bir çocuk gelip market arabama son hız vurdu bi an uçuyom sandım o sırada taş gibi bişye çarptım.
Oha allahım bu nasıl bir mükemmeliyettir .Biçimli dudaklar ,kaslı kollar ,aşırı yakışıklı bir yüz ayy .
-ben çok özür dilerim yani şu küçük çocuk beni itti o yüzden oldu.
-bu yaşta market arabasına binersen böyle olur .
Arkamdan batunun geldiğini farkettiğim de rahatladım ve kuzi beni tınlamadan kaslı çocukla el sıkıştı.
-akın kanka bir haftadır görüşemiyoruz
-biraz işlerim vardı batu
-gel bize istersen takılırız
Oha bizim mal bu çocukla nasıl arkadaş olur ayrıca sesi de kendi gibi mükemmel bu insansa biz neyiz .
Biraz alınmışlıkla:
-batu kuzeni ölüm tehlikesi atlattı senin umrunda değil!
Batu umursamadan taş çocuğa döndü geliyormusun diye sordu.
-gelirim bir saatliğine
-adamsın hadi gidelim o zaman.
-siz gidin ben peşinizden gelirim.
Batu kafasını onaylarcasına salladı ve beni nihayet arabadan çıkardı ve eve gittik.
Batu pizza sipariş ederken bende yukarı çıkıp üstümü değiştirdim .Aklımdan Akın denen çocuk çıkmıyordu o kaslar neydi maşallah.tekrar aşağı indim batunun yanına gidip :
-kuzi şu akın seninle aynı üniversitedemi ?
-artık orası seninde üniversiten ve evet o da orada
Gelen lastik sesiyle aşağı baktım .
Aşırı lüks ve her halinden pahalı olduğunu belirten bir araba durdu. İnen kişiye dikkatli baktığımda akın olduğunu gördüm.
-batu akın ne kadar zengin lan arabasına aşık oldum
-az ilerde saray gibi villa varya orda oturuyor gideceğin okul uluman üniversitesinin sahibi ve götlerini bile dolarla siliyorlar diyebilirim.
Allahım zengin ve yakışıklı ölüyprum şu an bu çocuk benim olmalı .kapı çalınca koşarak açmaya gittim.
Kapıyı açmamla yüzümdeki gülmem soldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbimdeki TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin