Senden Nefret Ediyorum

2.2K 107 15
                                    

''ayy Zeynep çok güzel oldun. Kerem bayılacak sana.''

''gerçekten mi yaa. sanki çok kısa elbise. Yağmur ne düşünüyorsun ha? bence olmadı.''

''saçmalama çok iyi oldu işte''

Kerem ise mavi gömlekle siyah takımını giymeye karar vermişti. Herşey hazır gibi görünüyordu. Herkes gelmişti... Zeynep hariç..

Gelecek mi acaba? Ya gelmezse? Ya son anda vazgeçtiyse? diye düşünürken, Zeynep dağınık topuzu, hafif makyajı ve üstüne tam oturan siyah mini elbisesiyle gözlerini kamaştırmıştı bile...

Zeynep'te Kerem'e yaklaşırken Mavi çok yakışmış. Çok yakışıklı olmuş her zamanki gibi diye geçirmiş içinden..

Z: selam

K: se-selam

Z: neden öyle bakıyorsun? olmamış mı? dedi yüzünü buruşturarak.

K: yok, hayır. ço-çok güzel olmuşsun..

Yağmur Zeynep'e bak ben sana demedim mi çok güzel olmuşsun, dili tutuldu çocuğun bakışı attı.

Dans şarkısı çalmaya başladı. Kerem bu fırsat kaçmaz diye düşünüp ağır adımlarla Zeynep'in yanına yaklaştı.

''Benimle dans eder misin güzelim?"

Beraber dans pistine doğru yürüdüler. 

Kerem Zeynep'in tam belinden kavrayarak onu kendine doğru çekti. Zeynep adeta büyülenmiş bir şekilde Kerem'in omzundan ve ensesinden kavramıştı. Nefes mesafesi kadar yakınlardı birbirlerine. İkisininde kalbi deli gibi çarpıyordu. Kerem'in eli nazik dokunuşlarla Zeynebin belinde geziniyordu. Tutku şehvet ve aşk hepsi bir aradaydı..

Müzik bitmişti fakat farkında bile değillerdi. Sadece birbirlerinin gözlerinin içine bakarak gülümsüyorlardı. En sonunda birbirlerinden ayrılıp yerlerine geçtiler.

Can: ohh ohh maşallah. ilerlettiniz kendinizi. o dans neydi öyle.

Yağmur: Can sen sussana. utandırma.

Kerem Zeynep'i o saatte evine yanlız göndermemek için evine kadar bıraktı.

Zeynep teşekkür etti tam inecekken Kerem Zeynep'i kolundan tutup kendisine çekti. Zeynep birden dudağında sıcaklık hissetti. Nolduğunu bile anlayamadı. Karşı koyamadı, Zeynep'te karşılık verdi. İkisininde bekledikleri an sonunda gelmişti.

Nefes nefese birbirlerinden ayrıldılar ve Zeybep gülerek "senden nefret ediyorum" dedi....

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :))

Kapıdaki YakışıklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin