Selaaaam.<3
Uzuuun uzuun uzuuun bir aradan sonra selam :Dd
Esmer Güzeli sağ olsun bölümü sildiği için paylaşamadık.-_- Sori.^^
İyi okumalaar.*.*
-Esmer Güzeli&Atarlı Kız
****************************
"Bilekleri kesmek falan hikaye,hiç umudunu kestin mi?Ben kestim.Sanki kanaması durmayan hayat damarlarından birini kesmişsin gibi.Kanaması durmuyor ve her saniye daha çok acıtıyor.Daha kötü olan ne biliyor musun?Ölmüyorsun."
-Nejat İşler
************************************************************************************************************
Ne diyor bunlar ya?
"Ne?Ne diyorsunuz be?"
Mücahit bana baktı.Arsızca güldü.Yanıma geldi ve kulağıma eğildi.
"Öğreneceksin küçük kız.Öğreneceksin."
Küçük kız?Bunu hep bana söylerdi.
"Defolun be!Neyi öğrenecekmişim?Sizin ne kadar iğrenç varlıklar olduğunuzu biliyorum zaten."
Sinirle yattığım yerde onlara sırtımı döndüm.
Odadan çıktılar bende tekrar düz yattım.Yeterince kolum acımıştı zaten!
Aslı ve Efe odaya girdiklerinde uyuma planları yapıyordum.
"Selam Aslı.Selam Efe.Neden geldiniz?"
Aslı koluma odaklanmış sinirle bakıyordu.Efe bir bana,bir Aslı'ya bir de koluma bakıyordu.
"Ne yaptın sen?"
Sinirle yanıma gelip sargılı kolumu tuttu ve sıktı.Ciddiyim.
"A-ah.Ne yapıyorsun Aslı?Bıraksana kolumu!"
Aslı kolumu bıraktı.
"Bana bak kızım!Öldürürüm seni!Senin beceremediğini ben yaparım.Ne yapıyorsun sen kendine?"
Suçlu bir kız çocuğu gibi kafamı eğdim.
"Suçluluk psikolojisi denen şey bu olsa gerek."dedim gözümden gelen birkaç damla yaşa engel olamayarak.
"Ne?"
Aslı biraz yumuşamış gibiydi.
"Benim yüzümden ayrıldık Aslı.Benim lanet olası yalanlarım yüzünden."
"Bunun için mi yaptın,"Aslı biraz daha eğildi bana doğru.Dudakları kulağıma yakındı.
"Nedenin bu muydu yani?Acı gerçek tatlım o çocuk seni umursamıyor bile."
Dost acı söyler,der gibiydi aslında.
Haklı mıydı?Kesinlikle.
Bu canımı yakmış mıydı?Kesinlikle.
“SOS çağrısı bebeğim.”dedim yattığım yerden kalkarken. Bu Aslı ile yardımlaşma şeklimizdi.
Efe bir şey anlamadı tabi. Şaşkın şaşkın bize bakıyor.
“Anlarsın.” Aslı ile ikimiz aynı anda konuştuk.
Serumdan kurtulup ayağa kalktım. Tuvalete gittim ve kolumdaki sargıyı çıkardım. Kanama durmuştu.