Kezeim ökölbe szorultak, és legszívesebben beütöttem volna az egyre közelebb lévő fiúnak... Zayn tőlem három lépésre megállt, Gigi pedig rákulcsolta kezeit övéire.
- Mi a fenét kerestek itt?- kérdeztem ingerülten, és indultam volna feléjük, de Liam kezei visszahúztak.
- Nem akarunk semmi bajt! Ugyanúgy aggódunk Hannaért, mint ti!- mondta Gigi, én pedig felnevettem.
- Aggódtok érte, mi? Igazából semmi keresnivalótok nincsen itt. Szóval most azonnal távozzatok, vagy hívom a biztonságiakat!
- Na, ebből elég!- kiabálta el magát Gigi- te Harry barátocskám, semmit sem tudsz!- mutatott felém, és egyre közeledett- kurvára leszartad Hannat ebben a kilenc hónapban! Szerinted ki áll mellette, amikor azon gondolkozott, hogy megtartja-e vagy elveteti-e két gyereket? Ki kísérte őt el a vizsgálatokra? Kivel ment el babaruhákat venni? Ezek közül egyik sem te vagy Harry!- nézett bele szemeimbe- tudod, én mindig megvédtelek, amikor Hanna elküldött téged melegebb éghajlatra. De most nincs igazad! Szerintem nekünk is ugyanannyi jogunk van itt lenni, mint bármelyikőtöknek!- biccentett a mögöttem lévő személyekre- Sőt! Még lehet, hogy nekünk több is. Szóval ne játszd itt nekem az atyaúristent, különben sikítok!
- Oké, kicsim, nyugodj meg!- karolta át hátulról Zayn a barátnőjét, én pedig lefagytam és csak egy dolog járt a fejemben újra és újra. Hanna el akarta vetetni a őket.
A világ el kezdett forogni körülöttem, és muszáj volt leülnöm, mert úgy éreztem, hogy most leszek rosszul. Nem, nem nem! Minden az én hibám volt. Ó, én hülye fasz...
- Harry!- hallottam meg Zayn hangját, mire felemeltem a fejemet- nem akarok rosszba lenni egyikőtökkel sem. Szeretném, hogy béke legyen közöttünk- nyújtotta jobb kezét.
- Miből gondoljam, hogy most sem hamis dolgokat állítotok? Hiszen az elmúlt időben az volt a célod, hogy egymás ellen hangolj minket. Miért most kéne bennetek megbíznom?- húztam fel kérdőn a fél szemöldököm, Zayn pedig a jobb kezével beletúrt hajába.
- Megbántam. Tudom, hogy gyerekes volt, amit tettem, és megbántam. De egyet tudok. Hogy kibaszottul hiányoztok nekem, skacok!- nézett először rám, majd a többiekre- nem akarok veletek többet rosszban lenni. Meg akarom osztani veletek a boldogságomat. Azt akarom, hogy újra minden a régi legyen. Hogy megint barátok legyünk, és ne utáljuk egymást, hanem örüljünk egymás sikereinek.
Beletúrtam barna hajamba, majd a többiekre néztem. Niall könnyes szemekkel ment oda Zaynhez és ölelte meg. Ő a legérzékenyebb közülünk. Majd utána mindenki követte őt, és már csak én maradtam. Néztem, ahogy Zaynt ölelik, aki alig látszik már tőlük, nekem meg visszatértek az emlékek, amiket Zaynel együtt csináltunk. Zayn kérdőn rám nézett, én pedig nevetve csatlakoztam hozzájuk. Hiányzott már nekem ez a szarkeverő hülyegyerek.
- Annyira örülök, hogy most már nem ölik egymást- suttogta Gigi Gemmának és Lottie-nak, ők pedig halkan felkuncogtak.
- Itt is vagyok, bocs a késésért!- mondta egy férfi, majd mikor felé fordultam, ő döbbenten nézett rám- most vigyen el a kaszás, ha ez nem Harry Stlyes!
- Am, de igen, az vagyok, te meg...- mondtam, ő pedig megköszörülte a torkát.
- Ó, tényleg, el is felejtettem! Patrick Tonkin!- nyújtotta kezét, majd kezet ráztunk.
- És te vagy...
- Hanna menedzsere. Úr isten, köszönöm, hogy nem nekem kell pelenkát cserélnem!- nézett fel az égre, én pedig összeráncolt szemöldökkel néztem rá, Zayn pedig elnevette magát.
- Miről van szó?- néztem Zaynre.
- Mindenki vállalt el valamit, hogy ne Hannanak kelljen mindent csinálnia, és hát Patricknak már csak a pelenka cserélése maradt- magyarázta meg, én pedig aprót biccentettem, majd összeráncolt szemöldökkel néztünk a menedzserre, aki egy kacsatánc szerűséget járt el a folyosó közepén. Komolyan, aki ezen a szinten van, az ma nagyon szórakozhat- amúgy mi van Hannaval?- nézett rám kérdőn Zayn.
- Nem tudom. Megbeszéltük a dolgokat, elmondta, hogy a két kicsi az enyém, majd az orvos kizavart, mondván meg kell vizsgálnia őt, de amikor kérdeztem, hogy van-e valami baj, csak annyit válaszolt, hogy csak egy kicsit. Szóval most marhára nem tudom, hogy mi van, de csak most kaptam vissza. Ha elveszítem, tönkre teszem ezt a kórházat!- mondtam ki egy levegőre.
- Hazz, ne rossz dolgokra gondolj, oké? Minden rendben lesz! Hanna kijön a kórházból, és egy családként fogtok élni- mosolygott rám biztatóan Zayn, én pedig viszonoztam.
- Remélem is. Nem bírnám ki, ha bármi történne vele.
Egyszer csak az orvos jött ki Hanna kórterméből, mire mindannyian felé kaptuk a fejünket, ő pedig, ahogy rájött, hogy már többed magammal vagyok a folyosón, pár másodpercre lefagyott.
- Doktornő, minden rendben van?- kérdeztem.
Love_Story_Reader_
ESTÁS LEYENDO
You Kill Me Harry Styles✔️
FanficTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...