Apelul necunoscut

13 4 2
                                    

Din pacate am spus un cuvant gresit si un nor negru s-a pus peste ei si a lovit-o pe Sophie...
Sophie a rămas lată pe jos. Alex s-a speriat si a fugit. Eu am venit intr-un suflet la Sophie. Cand am ajuns la ea ochii ei erau albi si părul îi era ciufulit...mi-am dat seama ca Sophie a văzut cel mai urât lucru de pe pământ.
Nu stiu cum o sa traiesc cu gandul asta...ca am lasat un om inconstient...asa ca m-am speriat asa de tare ca nu m-am mai dus 1 sapDin pacate am spus un cuvant gresit si un nor negru s-a pus peste ei si a lovit-o pe Sophie...
Sophie a rămas lată pe jos. Alex s-a speriat si a fugit. Eu am venit intr-un suflet la Sophie. Cand am ajuns la ea ochii ei erau albi si părul îi era ciufulit...mi-am dat seama ca Sophie a văzut cel mai urât lucru de pe pământ.
Stiu ce o sa ma astepte...monst...monst o sa ma astepte.


*Peste 2 săptămâni*

Au trecut 2 săptămâni de la accident. Si nici până in ziua de azi nu am fost dusă la Monst.
În orice caz,maine este ziua mea,fac 18 ani.
Da...așa este,maine este 24 Decembrie. Urasc sa-mi fac ziua! Toata lumea imi aduce cadouri specifice Craciunului si iernii. Asta nu-mi placea deloc!
Ma rog,trebuie sa-mi aleg imbracamintea pentru maine.
Am ales o rochie neagra cu sclipici auriu si niste pantofi negri.

*Sună telefonul*

Rebecca: Alo
???: Mai ai putin timp!!!
Rebecca: Ce? Cine este la telefon???

*Conversație încheiată*

Stiu ca povestea nu este interesana. Dar ma straduiesc sa o fac cat mai interensanta,nu am asa de multa inspiratie...😅
Dar daca va place scrieti in comentarii si daca vreti sa vedeti ce se intampla in continuare nu uitati sa scrieti si "next".😊

ViatăWhere stories live. Discover now