It's not him

429 16 0
                                    

Natasha's POV

Vandaag is het alleen ik en Niall. Altijd zoek ik hulp op bij Flo, maar natuurlijk gaat dat niet. De leraar heeft wel gezegd dat we een nieuwe danseres krijgen. Fijn als ze aardig is en grappig omdat ik met haar moet dansen. Ik ben mijn spullen bij elkaar aan het rapen om op tijd bij Niall te zijn.

Ja we fietsen samen. Gewoon als vrienden, want ik vind hem niet leuk en hij mij niet toch?

Ik ben er ook nog steeds niet achter wie de jongen was die met me danste. Het is maar raar zijn ogen waren zo mooi blauw en zo helder. Zijn stem was zo mooi en dat accent maakte het helemaal af. Zijn haar zat zo leuk. Ik moet bekennen. Alles aan hem is leuk..

Eenmaal als ik mijn kleren bij elkaar heb gepakt pak ik mijn jas en ga op de fiets naar Niall.

Eerste links. Twee daarna rechts. Dan een scherp bochtje naar links en dan het 7de huis rechts.

Ik zie dat een vriend van hem erbij staat die volgens mij Harry heet..

Als ze mij zien staan beginnen ze ook langzaam aan te fietsen. We gaan gewoon met zijn drieën langs elkaar te fietsen, maar als we politie zien gaat een van ons naar achteren.

Na een hele lange stilte zegt Harry iets.

"So, you fell in love with him?" vraagt hij dus aan mij.

Ik word helemaal rood. Ik weet niet waarom, maar ik moet maar snel antwoord geven voordat hij iets gaat denken.

"No, we are just friends.."

"Friends that fell in love."

"No"

"Yes."

"No."

"Yes."

En zo gaat het heel lang door. Echt heel lang. Eenmaal komt Niall ertussen.

"Hey stop, we don't fell in love, Harry!"

Zijn accent komt bekent voor, echt heel bekent maar wie is het? 

Dan komen we bij de balletstudio aan en we maken allebei onze weg naar de kleedkamers.

Eerst ben ik klaar, dus sta ik maar te wachten op Niall.

Er staan een paar jongens mij aan te kijken tot Niall komt.

"Hey Niall, we were waiting for you."

"Yes sorry,  I waited for Natasha here.."

"Ow, so that's the girl you've talked about. She's hot. Why can't I date her?" zegt een jongen die ik nog niet eens ken.

Hij is echt raar. Ik vind hem eng. Maar ja, hoezo praat Niall over mij? Ik ben toch niet zo bijzonder voor hem.. Of wel dan.?

Onder tussen zijn de jongens wat aan het praten maar ik volg het niet echt. Ik hoef het ook niet te volgen, al helemaal niet na wat die jongen net zei.

"Natasha, can I talk to you for a second? Just you and me..?" vraagt Niall.

Waarom..?

Dancing with Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu