Čtvrtletí v 7 třídě....

16 0 0
                                    

Pohled Lukyho

Čtvrtletí 7 třídy byl pro mě ze začátku ten nejlepší protože sem seděl vedle Seitlika a za námi seděla Terka (Terka -já,Tereza-talina,riedlová-riedlová) a Kikča....takže to bylo super aspoň nebude nuda....pomyslel jsem si a usadil se na své místo. Chvíli po mém příchodu přišel i seitlik a po něm i kiki a Terka po ní..... Začala první hodina coš byla matika... 'Super' pomyslel jsem si'v matice není nikdy nuda' po matice nastala Čeština(jako že)

Pohled Terky

Super s kiki sedíme hned za lukym aspoň nebude nuda..... Prvni hodina matika no ty pičo jak já ji nenávidim ale co už......

O 3 měsíce později

Pohled Terky

Super ten kokot krumpolec nás s kiki rozsadil a posadil ke mě Talinu která mi pořad leze na nervy ale jinak je fajn ale nasral mě s tou kiki a vedle Lukyho posadil Marii joooo ten si aspoň potrpí.....

Pohled Lukyho

Kiki nedávno posadil k Riedlové a k Terce posadil Talinu.... Talina se mi vždycky líbila ale Lucka víc ...... Ale to teď je jedno.... Aspoň budu ji mít vice na blízku.... Jo ještě jsem se nezmínil že sedím s Marii...Bože jak já ji nenávidím..... I když je trošičku hezká....

Pohled Taliny

Krumpolec mě posadil k terce super příležitost se zblížit s Lukym a zalíbit se mu.... Luky se mi vždycky líbil ale nedokázala sem si to přiznat..... No vlastně ho asi miluji......

29.5.2017

Pohled Lukyho

Dneska nám Terka řekla že tu 9.6. Nebude......super příležitůstka na to abych řekl Talině že se mi líbí.....

Pohled Taliny

Dneska nám Terka řekla že tu 9.6. nebude skvělá příležitos zatáhnout Lukyho na záchod(😂😂😂lool já už z toho nemohu) nojo to jsem cela já

Pohled Terky

Když jsem jim dneska ve škole oznámila že tu 9.6. nebudu oba dva se na mě usmály ještě pořad nechapu proč se oba tak usmívaly bůh ví co budou dělat......... Už dlouho vím že se Luky Talině líbí a chtěla by ho ale nejsem si jista jestli to je i na opak......

9.6.2017

Konečně den kdy jedu do Polska schválně nechám na nástěnce kamerku aby je natáčela co dělají.......

7:50 už sedim s áďou v buse se sluchátky v uších atd.... Bus už vyjíždí a já se jen dívám na mávajícího Lukyho a jdu se divát dál co tam dělají...

Pohled Lukyho

Terka už odjela ještě sem ji stihl zamávat a už si to kráčím k Talině a jdu ji říct všechny city k ní... Jsem zvědav jak zareaguje...

Pohled Taliny

Konečně s Lukym sama....... Už jsem se chtěla zvednout že ho zatáhnu na ty záchůdky ale někdo mě srazil ano byl to ON..... Pomohl mi vstát a omluvil se mi já jen ze sebe vydala "omlouvám se bro" a chytili jsme záchvat smíchu 😂😂😂 ale pak se stalo co jsem nikdy nečekala začal mi tam říkat všechny svoje city co ke mě chová a já jen poslouchala s otevřenou pusu..: Tery... Už od první chvíle co jsem tě spatřil jsem se do tebe zamiloval už v 1 třídě ses mi líbila a chtěl bych Se tě zeptat stala by ses moji dívkou(já na poprvé napsala děvkou) a učinila mě šťastným?.......... Nemohla sem ze sebe vydat ani hlásek......
Po chvíli sem se zmohla na něco víc...:luky už od první chvíle jsem věděla že budeš jen můj tak že ano!!!! Vykřikla jsem a skočila mu kolem krku a políbila ho.... Z krátkého líbání se stalo neskutečné souložení(no tpč fuj😂😂😂😂!) a stalo se to co jsem chtěla ale připletla se do toho Marie tak z toho byla trojka 😀😁😂

Pohled Terky

Já to věděla!!! Řekla jsem nahlas spíše jsem to zařvala a vsichni se já mě divně podívali.............

Pohled Lukyho

Teď s Talinou ofiko chodím už se těšim na pondělí až to terce řekneme......... V tu ránu mi zazvoní mobil kde mám napsané terčino číslo a její fotku..........
Rozhovor
Luky-L
Terka-T

L: Jéé Čau Terko co se stalo že voláš....
T: Ty pičo ještě se ptej strašně moc přeju s Talinou jinak sluší vám to spolu❤
L: C-cco jak to víš?
T: Nó já si nechala na nástěnce kamerku abych věděla co děláte 😁😂😂😁
L: si děláš prdel😂😂
T: jinak vim to i s těma záchůdkama
L: jo....... Ale zůstane to mezi námi 4 okey?
T: 4!?!?
L: No.... Marie se do toho tak trochu připletla tak z toho vznikla trojka o nic nejde
T: okey to probereme jak přijedu
L: okey tak ahoj a užij si to tam
T: okey dík a moc tam s talinou moc nedivočte čus
L: čau

Takhle zkoncil rozhovor musím rychle za Talinou a říct že to už ví i Terka

Koňěččč!!!😂😂😂😂

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 05, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Teráš PolákováKde žijí příběhy. Začni objevovat