4.kapitola

32 1 0
                                    

,,Chcem ju požiadať o ruku a neviem aký prsteň kúpiť ani ako to najlepšie urobiť. Nepomôžeš?"vychŕlil zo seba. Ja som sa len pozerala s otvorenou hubou. Po chvíli keď som sa spamätala som povedala: ,,Spítaj sa Verči, Adi alebo Olgi. Oni budú vedieť." Ďalšie staršie sestry je ťarcha byť najmladší. ,,No.. tak ďakujem." povedal a odyšiel. Super pôjdem na svadbu!! Teda... Možno.

Piatok
Len mne sa zdá alebo je všetko jeden kolobeh v ktorom sa nič iné nemení? Vstať... Niečo robiť.... Spať... Ide mi z toho prepnúť. Chcem niake vzrúšo. Našťastie tá fotka sa nejak neriešila čiže Daniel žije. Práve som v lavici a kecám s Paťu. ,,Heeej! Dnes je u mňa párty! Všetci sú pozvaní!"hučí Mišo tak hlasno že to podľa mňa museli počuť aj na chodbe. Ale počkať párty? Yeees! Presne také čosi potrebujem.

Párty
Všetci sme už trochu pripitý no tak nie všetci, väčšina leží už na zemi alebo grcá alebo si to rozdáva v jednej z izieb. ,,Hej! Ide sa hrať flaša!" zahučí Mike. Posadáme si do kruhu sme tam: Ja, Sima, Paťa, Olívia, Kirista, Mike, Daniel, Oliver, David, Kiko, baba ktorá sa volá tuším Klára a chalan ktorý sa volá s najväčšou pravdepodobnosťou Paťo. ,,Hráme bozkávačky čiže kto je vo vzťahu nech zdvihne ruku."zahlásil Kiko. Prihlásil sa Mike, Krista a Paťa. ,,A vadí vám to?"pokrútili záporne hlavou. ,,Okej tak točím."padlo to na Simu. ,,Odvaha." povedala už bez otázky. ,,Pobozkaj ma!"vyhlásil Kiko. Sima šla k nemu a dali fráncuzáka. Ďalší bol Paťo, mal spraviť striptíz ale len do boxeriek. Mike si dal pravdu, mal povedať či už to s Paťou robili, odpoveď bola áno. Zasa Paťo ktorý mal za úlohu pobozkať Olivera. ,,Liaaaaa!"zakričali keď to padlo na mňa. ,,Pravda." ,,Si panna?"spítala sa dosť napitá Olívia. ,,Hej." povedala som. ,,Čooo!" vyvalili na mňa všetci oči. ,,Preboha máš 17 a ty si panna? Haloo dievča spamätaj sa!"povedal Mike. Len som prektútila očami a zatočila. Padlo to na Olíviu. ,,S koľkími si to už robila?" spítal sa David. ,,S tromi." Bože citíla som sa trápne. Ona to už robila s tromi a ja ešte ani s jedným. Zasa to padlo na Paťa chudák. Teraz mal vipiť 20 panákov vodky dopoludnia a hneď zdrhal. Asi sa vyvracať. Ten sa tak skoro nevráti. ,,Odvaha." ,,Kiko, Kiko, Kiko... Čo ti dáme."rozmýšľal Daniel. ,,Už to mám! Urob Pati cucflek." Tak aj spravil. Musel to robiť vážne dobre keďže Paťa občas zavzdychala. No potom ich Mike oddelil. A Kikovi vrazil. Ups... Niekto žiarli. Potom sme hrali fľašu len na to že na koho to padne tak pije. Takto to bolo asi pol hodinu a už sme zostali len ja, Daniel, Kiko a Oliver. ,, Toto ma už nebaví poďme hrať normálnu." povzdychol si Kiko. ,,Okej."povedali sme naraz.

Sobota
Budím sa v izbe. Neznámej izbe. Nahá. V posteli. V neznámej posteli. Hlava mi ide vybuchnúť. Okej. Oblečiem sa a uvidím tričko. Chalanské tričko. Aspoň zistím s kým som sa vyspala. Zobrala som si to tričko a šla dole. Pozriem sa na nástenné hodiny ktoré ukazujú 13:45 uuuu to si doma odskáčem. Radšej nebudem hľadať mobil. Verím že tam budem mať milión zmeškaných hovorov od mami a od sestier. ,,Ahoj!" Zahučí Mišo. Pozriem sa na neho pohľadom ala ešte raz zahučíš si mŕtvy. ,,Sorry. Na."teraz už šuškal. Podal mi tabletku a pohár vody. ,,Za chvíľu príde Daniel, Mike, Sima a Paťa. Tí mi pomáhajú upratať. No ty si spala a nešlo ťa zobudiť. Čiže si sa tomu vyhla. Čo si pamätáš zo včera?" ,, Prečo sa pítaš?"pozriem sa na neho nechápavo. ,,No držíš chalanské tričko a tvoje modré vlasy vyzerajú ako rozbúrené more a také kruhy pod očami som ešte nevidel. Čo značí že si si s niekým poriadne užila."vysvetlil. ,,Hrali sme fľašu. Myslím že som niekomu robila cucflek. Potom ma niesom hore a už si len pamätám že to boli divoké scény 15+"zasmial sa a ja spolu s ním ,,No a to tričko bude môj chlapík na divokom koni."začal sa strašne rehotať a ja s ním. ,,Hej čo je také smiešne?" Vôjdu do kuchyne už spomínaný ľudia. A tam Daniel bez trička, s zeleno-fialovím cucflekom a so škrabancami na chrbte. Mňa hneď smiech prešiel no Mišo sa začal rehotať ešte viac. Po 10 minútach čo sa Mišo smial, válal na zemi, ja sa pozerala na Daniela s otvorenými ústami a oni si šuškali či sme v pohode som povedala: ,,Daniel povedz mi že to nie je tvoje tričko!" No dobre tak skôr zhučala ale čo mi iné ostáva MOŽNO som sa vyspala s mojím najlepším kamarátom. Stále je tam to možno. ,,Mali by sme sa porozprávať." Povedal a na sucho prehltol. ,,Pokoj Lia, kľud nič sa nedeje." povedal Mike ten to asi vedel. Baby vôbec netušili čo sa deje a hádzali po nás nechápavé pohľady. ,,To sa stáva Lia." povedal tento raz Mišo. ,,Do prdele, odpovedz!"zase hučím vážne sa snažím hovoriť normálne ale nejde to. Daniel sklopí zrak ,,Áno. Je."v tej chvíli sa zosypem. Proste padám na zem ako domček z kariet. Pritlačím si nohy k sebe, obímem ich rukami, na kolená si položím hlavu a plačem. Baby hneď pribehnú s otázkami typu: Čo sa stalo? alebo Čo to spravil? ,,Baby choďte teraz nepodrebuje vaše otázky."povie Mišo a ja mu pohľadom poďakujem. ,,Ale..." Začnú baby no Mike ich stopne. ,,Ale nič. Choďte!" Baby odídu. Zavrem oči a snažím sa neplakať. Či to ide? Nie. Počujem ako sa niake kroky približujú z kuchyne. Čiže Mišo. Obíme ma a ja plačem do jeho hrude. Potom ďaľšie ktoré sa rozbehnú niekam do neznáma a ďalšie ktoré ktoré ich nasledujú.

Danielom pohľad
Rozbehol som sa preč do Mišovej izby. Počul som kroky za sebou. ,,Čo sa deje kámo?"hodí sa na posteľ Mike. ,,Čo?! Vážne sa pítaš čo sa deje?! Vyspali sme sa spolu a ona reve! Len kvôli tomu že som ju pretiahol! Božeee! Všetko som dosral! Takto má znenávidí! Nebude ma mať rada!"hučal som. Počul som tresknutie dverí. Ona to musela počuť. Do prdele!

DifferentTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang