2.2

475 24 12
                                    

Seung-Yeon daha cevap veremeden ambulans gelmişti. Chanyeol'u hastaneye götürmüşlerdi. Yanında giden kişi ben değildim elbette. Ben Baek ile gidiyordum. En çok canımı yakan şeyde buydu. Daha ona sevdiğimi bile söylemedim. Söylemem de doğru değildi. Sonuçta artık onun bir eşi vardı. Baek soğuk sesiyle
-Aptalsın. Koca bir aptalsın.
Sen bireysel hastasısın. Sen kendinden başka kimseyi düşünmezsin. Bu gün o adam yerde yatarken ona birşey olacak diye kendini parçaladın. Sen kimseyle muhabbet etmezsin. Bizimle bile ama o adamla hergün muhabbet ettin. Sen bir insanla konuşurken hele bu daha yeni tanıştığın biriyse ona gülümsemezsin. Bu gün o adamla  dans ederken çok güzel gülümsüyordun. Sen bu gün ilk defa biri için ağladın. Bu kişi ben,Sehun ya da Chen değil. Bu adam 1ay önce tanıştığın bir adam. Ilk defa birine aşık olduğunu söyledin. Sen aşık olmasın. Sen sadece kendini düşünürsün. Sen sadece kafenin seversin. Ordaki insanlara iyi davranırsın. Sen sadece kendini düşünürsün. Şimdi önümüzdeki ambulansta yatan adam için yanımda göz yaşı döküyorsun. Sevdiğim kız yanımda başka biri için göz yaşı döküyor.

Gözlerimi yavaşça kapatıp kendime gelmeye çalıştım. Ayağımdaki ayakkabılarımı çıkarıp bir kenara koyduktan sonra önümüzde sirenleri çalan ambulansa bakmaya devam ettim. Çok geçmeden hastaneye gelmiştik. Hızla arabadan indim. Ayağımın altında hissettiğim soğuk beni kendime getirmişti. Sedye ambulanstan indirilirken yapabildiğim tek şey arkasından gidip yüzüne bakabilmekdi. Içeri girince Seung-Yeon lavaboya girdi. Fırsat bularak hemen Chanyeol'un yanına gittim. Doktor ve hemşireler müdahale ediyorlardı. Baekhyun yanıma gelip elindeki poşeti uzatınca sadece bakınmakla yetindim.
-Ne olur olmaz diye yanımıza almıştım. Yani çok açık giyersen sana bunları verecektim. Git üstünü değiştir.

Elindeki poşeti aldıktan sonra hızla lavaboya girdim. Seung-Yeon aynanın önünde durmuş akmış makyajını siliyordu. Onu umursamadan kabinlerden birine girdim ve üstümü değiştirip dışarı çıktım. Elimi yüzümü yıkarken bana baktığını hissediyordum. Hızla dışarı çıktım ve doktoru görünce yanına gittim.

-Merhaba Chanyeol'un neyi var? Neden birden bayıldı?

-Fazla stres altında kaldığı için küçük çaplı bir kriz geçirmiş. Siz eşimsiniz?

Seung-Yeon yanımıza geldi ve
-Hayır eşi benim.

-Isterseniz hastanın yanına geçelim. Durumu iyi ancak en son konuştuğu kişi kimdi?

-Neden bunu soruyorsunuz? Bilmiyoruz.

Aralarına girdim ve sakin bir şekilde
-Bendim. En son birlikteydik. Biraz konuştuktan sonra diğerlerinin yanına geri dönüyorduk ama bir anda bayıldı.

-Aslında sizin konuştunuz şeylerde bu durumu etkilemiş olabilir. Konuşurken yüz ifadeleri nasıldı ayrıca terliyor muydu?

-Sadece biraz sarılmak istedi. Biz uzun süredir arkadaşız. Ilk defa onu böyle solgun gördüm ama çok fazla üstünde durmadım.

Seung-Yeon sinirle
-Ne konuştunuz? Ne söyledin ona?

Tekrar doktora döndüm. Doktor
-Evet büyük ihtimalle aranızda geçen olaylar yüzünden böyle olmuş. Aranızda sorunlar oldu mu?

-Evet kavga etmiştik. 1 aydır görüşmüyorduk. Yani stres altında kaldığı için mi böyle oldu?

-Evet. Yapmanız gereken onu stresten uzak tutmamız.

Doktor eğilip selam verdikten sonra gitti. Chanyeol biraz kıpırdandıktan sonra acıyla
-K-kırmız burun!

Hemen eğilip elini tuttum.
-Buradayım Yoda.

Seung-Yeon sinirle bize bakıyordu. Kafasını kaldırıp
-Onun iyi olduğunu gördüğüne göre defol. Onunla ne konuştun bilmiyorum ama öğrenmek çok zor olmayacaktır. Biliyor musun Chanyeol bana senden bahsetmişti. Ilk önce seni çok sevmiştim. O durmadan senden nefret ettiğini söylerdi. Düğünümüzde deminden çağırdım. Bana "Kendini düşünen hastalıklı bir kadın" derdi.

Kadının söyledikleriyle şaşkınlığım daha çok artmıştı. Bu gün olanlar neydi. Chanyeol'un elini bıraktıktan sonra koşarak dışarı çıktım. Baekhyun haklıydı. Ben sadece ona böyleydim. Ama artık değişmem gerekiyordu. Onu tamamen unutup yeni bir hayata başlamam. O çoktan yeni hayatına başlamıştı. Kapıda Baekhyun'un arabanın önünde durduğunu görünce hemen yanına gittim ve gülümseyerek
-Hadi içmeye gidelim. Diğerlerinde ara onlarda gelsin.

-Emin misin Chanyeol ne olacak?

-O sadece arkadaşım ve şu an emin ol umrumda dahi değil. Hadi gidelim.

Şaşkınca kafasını salladı ve arabaya bindi. Yol kenarındaki bir yemek çadırı tarzı yerde durduk. Içerden çok güzel kokular geliyordu. Içeri girdik çok geçmeden Sehun ve Chen'de gelmişti. Yapmam gereken tek şey onu unutmakı.

~~~

Oldu galiba bu arada bölüm sayısı en fazla 25 olacak. Çünkü yeni bir kitaba başlıyorum. Ve bu Exo üyesini siz belirliyeceksiniz. En çok hangi üye yazılırsa ayrıca isterseniz ne tür olduğunu da siz belirliyebilirsiniz. (~>__<~)

~Rain~ \ Park ChanyeolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin