12 güneşinin tam üstümden vurup gölgemi tam önüme düşürdüğü bir bahar günü...
Her şey çok güzeldi. Hiç olmadığım kadar mutluydum. Sonunda biricik eşime aylardır beklediği haberi verecektim...
Küçük ama seri adımlarla eve doğru ilerledim. Sonunda eve gelmiştim. Ama zaman sanki durmuştu vakit geçmiyordu. Tolga'nın işten çıkmasına 3 saat kalmıştı.
Bir n önce Tolga' nın işten çıkıp eve gelmesini istiyordum.Tolga polisti. Vatanı için her zaman seve seve can vermeye hazır bir polis... Bu sefer minicik bir ruha can vermişti. Bebeğimize. MUCİZEmize...
Hamileydim 5 haftalık. Bu bir mucizeydi. Tolga' nın küçükken geçirdiği bir hastalıktan dolayı doktorlar hiç bebek sahibi olamayacağımızi söyledi.
Ama Tolga buna hiçbir zaman inanmadı. İnandığı tek bir şey vardı. " MUCİZE"
İlk başta ona inanmıyordum ama zamanla beni de buna inandırmayı başardı. Ve haklıydı şimdi karnımda sevdiğim adamın bebeğini taşıyordum...
Geleceğimizle ilgili hayaller kurarken telefonun sesiyle irkikdim. Telefonun diğer ucundaki soğuk ses hemen hastneye gitmemi söyledi. Bebeğimizle ilgili bir sorun mu vardı? Ama bu, bu olamazdı...
Bir taksiye bindim ve hastanenin yolunu tuttum. Hastanenin önünde polis arabaları vardı. Aklıma kötü şeyler getirmemeye çalışarak hastaneye girdim.
Tolga'nın en yakın arkadaşı Ali beni bekliyordu.
"Ne oldu?"
Sorumun ardından Ali'nin rengi soldu kekelemeye başladı.
"Be, be, ben üzgünüm...
Tolga' yı kaybettik..."Kelimelerin ağzından dökülmesiye yere yığılmam bir oldu.
Uyandığımda elim hemen karnıma gitti. Bunu gören hemşire bebeğin iyi dedi. Şu durumda buna sevinemedim...
Hemşirenin dediğini duyan Ali
"Bebek mi?"Gözümden dudaklarıma doğru süzülen göz yaşını silerek
"Evet" dedim.Bu cevabın ardından Ali' de ağlamaya başladı.
Peki ya şimdi ne olacaktı?..Tolga' nın ölümünden 4 ay geçti. Hamileliğimin 5. ayındaydım. Bebeğime sonuna kadar sahip çıkacak ve onu koruyacaktım. O Tolga ve benim "MUCİZEmdi"
Artık bu acımasız dünyada tek başıma mücadele edecektim. Tabi bir de bebeğim var. Ona ne olursa olsun çok iyi bakacağım.
Benim bebeğim beni sorumluluğum...
*****************
Bir daha ki bölümde buluşabilme dileği ile ❤