•~Lexi's POV~•
Jeg skal dra en tur hjem til Doncaster igjen! Jeg gleeder meeg!! Jeg ringer ikke Tara (den gamle venninnen min) A/N: Det kan bli litt forvirrende med to Tara-er...
Jeg vil at det skal være en overaskelse! Men jeg skal jo bo hos henne, så jeg ringer Camilla (moren hennes)L: Hei Camilla! Eh jeg lurer på om jeg kan bo hos dere i en uke? Jeg skal nemlig til Doncaster!
C: Ja selvfølgelig!
L: Men jeg vil at det skal være en overaskelse!
C: Det skal vi klare vet du, vennen min!
L: Tusen takk! Glad i deg!
Så legger vi på. Jeg håper virkelig hun klarer å holde det hemmelig! Hun er ikke spesielt god på det, men vi får se!Jeg må selvfølgelig hjemmom 1D huset. Ååhhh!! Håper ikke Niall er der!! Jaja, shit i det!
Jeg er på vei ut fra huset til mamma og pappa. Jeg bodde der i natt."Hade mamma!" sier jeg høyt.
"Hade skatten min!" sier hun høyt tilbake fra kjøkkenet.Og jeg begynner å gå. Jeg har jo ikke noen bil, så dette blir jo gøy!
Det tar sin tid å gå men jeg er bare et kvartal unna.
Når jeg kommer fram så sitter Zayn og Perrie ute i en sånn benk som henger fast i terrasse taket. Den er veldig gammeldags, men den er søt!
Jeg går inn og opp på rommet til Niall og meg. Og der ligger han på sengen og ser trist ut.
"Hvor lenge har du ligget der?" spør jeg
"Hvor lenge har du stått der?" spør han tilbake
"Omtrent 10 min!" sier jeg overbevisende.
"Åja..." sier han litt flau.
"Neida! bare i liksom 10 sek!" sier jeg og ler.
"Så du er i tullehumør nå eller?" spør han som om han håper at unskyldningen skal bli godtatt.
"Nei!" sier jeg hard i stemmen og går inn pakker tingene mine i en koffert og tar laderen til tlf-en. Den har bare sånn 11% eller noe. Han steller seg forran døren og lar meg ikke komme ut.
"Halloo! jeg skal ut!" sier jeg
"Hvor skal du?" spør han
"Til Doncaster!" sier jeg
"Jeg kan ikke miste deg!" sier han trist
"jeg skal bare være der en uke eller noe da!" sier jeg
"Ååå! jeg trodde du skulle dra for alltid!" sier han lettet og prøver å klemme meg.
"A-a-a!" Sier jeg og dytter han overlegent bort. "jeg kan ikke vinnes så lett!" sier jeg
"Jeg skal dra til den gamle bff-en min og så kan vi snakke litt om hva hun synes om deg og sånt. Og hva jeg bør gjøre! Hun er best på sånt!" sier jeg og dytter han unna døren og går ut. Han står igjen og ser ut som at han her mistet noe som betyr alt for han. Jeg klarer ikke å se han sånn!
"Jeg sa aldri at der er slutt!" sier jeg og går. Jeg tar bilen min og kjører til flyplassen.Når jeg kommer på flyplassen so går jeg mot gaten. Den er veldig langt unna og det tar ganske lang tid å gå. Jeg går inn på starbucks og bestiller en cappuchino på lettmelk og en sjokolademuffin. Jeg har fått dilla på muffins!
Jeg står å venter på gaten. Det er rundt 40 min til flyet kommer.
Jeg har ventet i snart 10 min. Jeg ser en gutt med lyst hår og mørke solbriller som ser veldig forvirret ut og løper rundt. Det er Niall!! Jeg lar han finne meg selv!
Han ser meg og kommer rolig mot meg. Jeg snur meg og later som om jeg ikke ser han. Det er en som prikker meg på skulderen og jeg snur meg. Der står Niall.Han setter seg på et kne og tar ut noe av lommen. jeg blir knallrød i fjeset.
"Jeg kan ikke miste deg. Jeg elsker deg over alt i hele verden. du er det beste som har skjedd meg! ord kan ikke beskrive deg! Lexi Waneta Tomlinson, vil du gjøre meg den æren å gifte deg med meg." sier han.•~Niall's POV~•
Jeg går mot henne. jeg ser at hun later som om jeg ikke er der. Jeg prikker henne på skulderen og hun snur seg mot meg. Hun er det vakreste jeg har sett i hele mitt liv!
Jeg setter meg ned på kne og jeg ser at hun rødmer, men sminken skjuler det meste.
"Jeg kan ikke miste deg. Jeg elsker deg over alt i hele verden. Du er det beste som har skjedd meg. Ord kan ikke beskrive deg! Lexi Waneta Tomlinson, vil du gjøre meg den æren å gifte deg med meg." sier jeg, jeg er så spent på hva hun kommer til å si!"JAAA!!" Roper hun og klemmer meg og kysser meg og vi begynner å kline.
Vi sitter på flyplassen sammen og hun lener hodet sitt på skulderen min, og jeg lener hodet mitt oppå hodet hennes. Jeg har aldri vært så forelska i hele mitt liv! Jeg elsker henne virkelig!__________________________________
Håper dere liker historien min! Neste kapittel er hun i Doncaster!
Komenter og vote🌟👍
Love u!❤️
Xxx Sophie
ВЫ ЧИТАЕТЕ
New family, New life
ФанфикJeg kan ikke tro det!! De har løyet for meg hele tiden!! Jeg løper opp på rommet mitt og legger meg i sengen. Jeg tar fram dagboken min og begynner å skrive 'Kjære dagbok. Jeg er adoptert. Jeg kan ikke tro det! Og de vil ikke fortelle meg hvem min...