#4# Promiň

526 28 1
                                    

Druhý den ráno jsem hned jel za Tomem. 
"A-ahoj." vyhrknul jsem ze sebe když mi otevřel dveře a obejmul jsem ho. Tom se odtáhl a věnoval mi polibek který sem mu hned oplatil.  Přitáhl jsem si ho k sobě a začal jsem se smát. Tomáš se opřel o zeď a začal mě líbat na krku. Sundal mi triko a pořád mě líbal. Šel níž a níž. (představte si jak to asi pokračovalo)

"Jdeme na jídlo?" Vyhrkl ze sebe Tomáš a oblékl si triko.  Jen sem přikývl a začal jsem se oblékat taky. "Čekám v autě" zakřičel a zabouchl za sebou dveře. Šel jsem si vzít klíčky od auta a vyrazil jsem za ním. 

 

*Pohled Tomáše* 

Přisedl si ke mě do auta a nastartoval. Já ho mezitím chytil za ruku a přitáhl jsem si ho k sobě. "promiň za ten včerejšek. Bylo toho na mě moc." Řekl jsem a políbil jsem ho. Honzík se jen usmál. "Co chceš k jídlu?" řekl po chvilce trapného ticha. "Mohli by jsme zajet na pizzu? Jako obvykle" odpověděl jsem a začal jsem se smát. Takže jsme jeli za naší oblíbenou pizzařkou. 

*Pohled Honzy*
"Čau hoši. Co byl ten stream vy dva idioti?" Vykřikla se smíchem hned jak otevřela dveře. Tomáš se začervenal a já se tomu zasmál.  Ona o tom věděla dlouho a ráda si z nás dělala srandu takže od ní jsme to nebrali nějak vážně.  "Pizzu jako obvykle?" S Tomem jsme přikývli a posadili jsme se na pohovku. Dostali jsme strašně moc otázek a podpory od naší pizzaři což jsme dost potřebovali.  Když jsme dojedli odešli jsme do studia kde už byl Rady a stříhal videa "eeeej kluku" pozdravil Tomáš když viděl Rady se otočil a  otřel si nos (SMH... všichni víme co tím myslím :D ) . "Kluku!" kývnul na mě Tomáš "Musíš něco natočit. Máme tu poslední video ke stříhaní." "A já s tím co?" Odsyknul jsem a dál koukal do monitoru. V tom se do mě Rady s Tomem pustili s řečma že nemají co stříhat. V klidu jsem je ignoroval a dál jsem si koukal do monitoru. 

*Pohled Tomáše*
'ok vážně už mě začíná štvát' pomyslel jsem si a kouknul jsem se na Radyho. On vypadal spokojeně stříhal si tam video a neřešil to tak jsem se podíval zpět na Honzu který si pořád spokojeně koukal do monitoru.  Zvedl jsem se a šel jsem k němu chtěl jsem mu něco říct ale místo toho jsem ho na židli odsunul od monitoru a koukal na něj "um co jako děláš?!" Rozmáchl rukama a nechápavě se na mě podíval.  "Ježiši můžeš prostě něco natočit?!" Mírně jsem zvýšil hlas a on se začal smát. 'Jo jako vážně se začal smát?' "Kurva Honzo!" Zařval sem po něm a on se začal smát ještě víc.  "Ty seš fakt strašnej kretén" Ušklíbl jsem se a šel si zpátky sednout na mou židli. *Honzovi zapískal telefon* (zvuk messengeru) "Kdo ti píše?" zeptal sem se. Ptám se pořád aby mi něco neuniklo. "Jedna kámoška." Odpověděl.  "Hm, jaká? A co chce?" vyzvídal jsem dál. "Ale nic". Podezíravě jsem se na něho podíval. 

Ment + Dogg Špatné RozhodnutíKde žijí příběhy. Začni objevovat