Medya:Buray-Aşk mı lazım
***
Arya'nın Ağzından-Maske takmaktan.Pamir ben senin gözlerindeki o küçük çocuğu görebiliyorum.
Ona dediğimle birlikte ilk olarak gözlerinden bir şaşkınlık ifadesi geçti.Ancak bu çok kısaydı.Bir saniye ya sürdü ya sürmedi.
Kendini toparladığına emin olduğunda ayağa kalktı.Ve suratıma o soğuk bakışlarını dikip en basit cevabı verdi.
-Benim maske taktığım falan yok!Şunu söylemeyi bırak!
Sonrasında yanımdan hızlıca geçip gitti.Tabi giderken omzuma çarpmayı da ihmal etmemişti.
Gerçekten çok kabaydı.
Kullanılmış sümüklü mendil ne olacak işte!
Ki sümüklü mendilin kullanılmamışı olmuyor.Çünkü zaten o kullanıldığı için sümüklü oluyor.
Neyse.Durduk yere kendime laf sokmuş oldum ama çokta şey yapmamak lazım.
Daha fazla orada durmanın anlamsız olacağını anlayıp salona geçtim.Ki zaten rastgele keşfetmiştim banyoyu.
-Kahvaltıyı hazırlamamışsın!
İçeriden bana böğüren adama gözlerimi devirdim.
-Biliyorum!
Onun yanında uyandım ve sonrasında pansumanını yaptım.Bunları yaparken kahvaltıyı hazırlasam haberi olurdu herhalde.
Maksat beni sinir etmek.
-Hazırla o zaman!Acıktım!
Oflayarak mutfağa gittim.Mutfaktaki sandalyelerden birine yaslanmış beni bekliyordu.
Kollarımı birbirine kenetledim.
-Emin ol benim hazırladığım kahvaltıdan yemek istemezsin.Mide spazmı geçirme olasılığın yüksek.
Gerçi şöyle bir daha hastanelik olsa zararı olmazdı.Boşu boşuna zehirlemeyelim adamı.Komaya girerse Ahmet Bey beni keser.
Tabiki patronumdan ödüm kopuyordu.Tatliş göründüğüne bakmayın siz.Bazen gerçekten çekilmez oluyor.
-Bunları sırf kahvaltıyı hazırlamak istemediğin için söylüyorsun.
Ekmek musat çarpsın ki zehirlerim seni.
-Hayır gerçekten söylüyorum.
Sandalyeden uzaklaşarak dik durmaya başladı.
-Dünyanın en kolay şeyi kahvaltı hazırlamak ve onu da yapamayacağını söyleme bana.
-Ama b-
Sözümü kesip dolaptan birkaç parça şey çıkarıp önüme koydu.Bunlar süt,yumurta ve reçeldi tabiki.
O değilde bunlar ne ara geldi?Dün dolap bomboştu.
Sormak istiyordum ama nedense sormanın gereksiz olduğuna karar vermiştim.Nereden geliyorsa geliyor.Beni ne ilgilendirir ki?-Altı üstü yumurta haşlayacaksın.Abartma.Yarım saate gelirim.
Mutfaktan kasıntı bir şekilde yürüyerek çıkıp gitti.
Madem kahvaltı istiyordu ona o kahvaltıyı en güzel şekilde verecektim.
Çayı ocağa koydum.Seviyorum seni çay.
Elime karabiber alıp çay deminin içine bolca serptim.
Sonra kaynaması için onu serbest bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİNCİK
ChickLitHayatta her şey bir tesadüften ibarettir.Ve bir tesadüf koca iki yaşamı alır, değiştirir...Onu süsler, renklendirir ve hayatınızın merkezine koyar. İnsanı insan yapan şeydir tesadüfler. Ve tüm tesadüfler aşka çıkar.Bu bazen aynı trende yolculuk yap...