Undskyld for at jeg ikke har opdateret i noget tid!! Jeg har virkelig meget stress på for tiden, hahah. Hvis der er 10 som skriver " mere " i kommentaren laver jeg et maraton snart!❤
-
Nu er vi ankommet til vores hotel og overraskende nok er der ikke nogle fans??
Vi går allesammen ud af bilen og Kjell-Erik siger at mig og Marcus har værelse 614. Gætter på at Kjell-Erik og Martinus sover på samme værelse.
" I kan bare gå op " siger Kjell-Erik mens at ham og Martinus tager tingene i bilen.
Vi tager elevatoren op på 5 sal. Da vi står i elevatoren tager Marcus min hånd og jeg kan mærke et kæmpe sug i maven! Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi troet at det her nogensinde skulle ske! Jeg smiler til ham og han smiler igen. Vi står her helt stille, men det er slet ikke akavet! Bare dejlig stilhed.
Vi går ind på værelset og Marcus smider sig i sengen.
" Gal, hvor er jeg udmattet! "
Jeg griner lidt for mig selv.
" Hvad griner du af!? " spørger han og kaster en pude efter mig. Jeg får den lige i øjet og han flækker af grin..
" ØMH AV!? "
" HAHHAHAHAHAH, undskyld prinsesse " svare han. Nurh! Prinsesse hahaha!
Kjell-Erik kommer op med Marcus ting og han går ud på toilettet og skifter til noget mere afslappende tøj. Jeg ville ønske at jeg kunne gøre det samme, men jeg har intet andet tøj med..
Marcus kunne åbenbart se det på mig og han gav mig en af hans dejlige trøjer. Jeg smilte til ham som tak og gik ud og skiftede. Den duftede dejligt af ham. Da jeg kommer ud sidder Marcus i en sofa som er midt i værelset og er igang med at finde en film frem.
" Kom herover, så kan vi se noget Netflix! "
Jeg tager to dyner og sætter mig i sofaen til ham. Jeg sidder imellem hans ben og langsomt bliver jeg mere og mere træt og vi falder begge to i søvn halvvejs i filmen.
-
Skriv " mere " i kommentaren for et kapitel mere!❤
ESTÁS LEYENDO
Marcus min børnepasser
FanficDenne her historie handler om Maja på 14 år. Hun kommer fra Danmark, men er flyttet til Norge for 3 år siden på grund af hendes forældres arbejde. Hendes liv ændre sig når Marcus Gunnarsen passer hende og hun får følelser for ham. Men har han mon d...