4.rész (könyves bolt)

301 25 1
                                    

A kocsi amiben a fiúkkal ültem egy piros lámpánál meg állt és akkor éreztem úgy hogy le kell lépjek.
Kinyitottam a kocsi ajtaját és ahogy léptem volna ki vissza húzott a fiú aki pár pillanattal előbb megmentett.

- Hova mész? - nézett rám ártatlan szemekkel.
- Haza.. - a kezemet kihúzva a szorításából közöltem vele egyhangúan.
- Mi a neved? - kérdezte buzgóan mivel látta hogy nem tudd vissza tartani és a lámpa is sárgára majd zöldre váltott.
- Kwang SeHwa. - könnyelműen mondtam meg  nevem és a többiektől integetve köszöntem el majd elindultam az egyik közeleső utca irányába.

A kocsi ajtaja becsapódott és már színét sem láttam.

- Talán nem kellett volna elárulnom a nevem? - a fejemhez téve a kezemet mosolyogva álltam a zebra elé.

Hoseok szemszög...

"Kwang SeHwa?"

Széles mosollyal az arcomon néztem ki furgon ablakán és csak rá tudtam gondolni ahogyan mosolyogva nézz rám a többi ember között.

"Újra látnom kell..."

****

[1hét múlva.]

Fel-alá járkáltam már órákon át a szobámban és a telefont a fejemhez helyezve gondolkodtam hogy mit is csináljak mivel napok óta nem tudtam elérni a főnökasszonyt hogy mit jelentsen az amit az egyik női munkatársam mondott nekem a minap.

{2 nappal ezelőtt}

A városban sétálva nagy szatyrokkal a kezemben ami tele volt cipővel,ruhákkal és táskával nézelődtem hogy mit is vegyek még ami éppen megtetszik.
Kimerülten egy teraszos kávézóhoz leültem kipihentnek éreztem magam abban a pillanatban fújt a szél de épp csak annyira hogy kellemes legyen.

- Hát te? - szólalt meg egy vékony női hang.

Oda kaptam a fejem hiszem ismerős volt.

- Nara? - kérdeztem.
- Mi az a híres SeHwa már fel sem ismeri a munka társát? - kérdezte enyhe de nem gonosz grimasszal az arcán.

Nara még csak párhete kezdett el nálunk dolgozni nem volt nagy hírneve a klubban szinte csak pincérnőnek van fenntartva nem hozz nagyobb ősszeget a klubnak, de sokkal kedvesebb volt ott bármelyik lánynál akit ott ismerek.

- Mi járatban? - kérdeztem tőle miközben magam mellé invitaltam higy le tudjon ülni.
- Éppen csak erre jártam nem sokára mennem kell a klubba. - túrt bele a hajába egy nagy levegő vétel közben. - Szerencsés vagy. Szereztél egy támogatott nem sok mindenkinek adatik meg ebben a szakmában de neked SeHwa sikerült. - nézett rám lágy tekintettel majd elkapta a fejét ahogy kérdően néztem rá.
- Támogatót?
- Szerinted miért nem kell a klub királynőjének napok óta dolgozni? Csak is a támogatod miatt. - nyújtózott egy nagyot majd hirtelen fel pattant és elment.
- Várj! Ezt hogy érted Nara!! - kiabáltam neki.
- Ne menj a klub közelébe! Csak azért mondom mert meg akarlak védeni! - kiabálta torkaszakadtából.

"Mi a fene?..Mégis mitől???...Támogató???"

Száz meg száz kérdés cikázott a fejembe de nem kaptam rájuk választ.

{Napjainkban}

A legfurcsább az hogy annyira kétségbe esetten mondta hogy ne menjek a klubhoz hogy meg fogadtam a tanácsát és nem is mentem viszont telefonon nem értem el a főnökasszonyt és már kezdet zavarni a dolog hogy nem tudok semmit hiszen én abból a pénzből tartom fel ezt a hatalmas tetőteraszos apartmant magamat és TaeHoo-t is és semmiféleképpen nem akarok megvonni tőle semmit. Ezért úgy döntöttem hogy utána járok a dolgoknak.

Save Me (Hoseok/JHope/Ff.)BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora