trecut nu viitor da eu sunt alegerea ta

5 0 0
                                    


- Evaluează-ți convingerile de bază

Toți oamenii își conturează convingeri despre ei înșiși, despre viețile lor și despre lume în general, convingeri care se dezvoltă de-a lungul timpului și sunt influențate de experiențele din trecut.
-Uneori, aceste convingeri nu sunt corecte și pot fi chiar neproductive. De exemplu, dacă tu crezi că nu vei avea niciodată succes, acest lucru se poate concretiza în reticența de a aplica pentru noi joburi sau în imposibilitatea de a te prezenta cum trebuie la interviuri. De aceea, VIA recomandă să-ți identifici convingerile de bază și să le evaluezi. Dă-ți seama care dintre ele sunt în alb și negru, apoi caută excepții de la regulă. Foarte puține lucruri în viață sunt întotdeauna sau nciciodată valabile. Modificarea convingerilor necesită un efort destul de mare, dar îți poate schimba întreaga viață.

-Consumă-ți înțelept💫

Dacă te concentrezi pe rezolvarea unor lucruri pe care nu le poți controla, îți vei consuma rapid 💫. De exemplu, dacă este anunțată o furtună, nu o vei preveni doar dacă îți faci griji din cauza ei. Poți, pe de altă parte, să alegi să te pregătești pentru ea. Concentrează-te doar pe lucruri💫

Păstrează-ți 💫 pentru taskuri productive, cum ar fi rezolvarea problemelor și stabilirea obiectivelor. Când gândurile tale nu sunt productive, fă un efort pentru a-ți concentra 💫 asupra altor elemente.
- Înlocuiește gândurile 🔮 cu altele productive
-Cu cât ești mai conștient de modul în care gândești, cu atât îți poți crește mai mult rezistența. Gândurile 💫 precum "Nu pot face nimic bine" te împiedică să îți atingi potențialul.De aceea, este recomandat să îți identifici gândurile 🔮 și să le înlocuiești cu altele mai productive. Cele din urmă nu trebuie să fie extrem de 💫, dar trebuie să fie realiste. Un gând mai echilibrat ar putea fi "Am unele puncte slabe, dar am și foarte multe calități." Schimbarea modului de gândire necesită o monitorizare constantă, dar procesul te va ajuta să devii cea mai bună versiune a ta.
~Exersează tolerarea disconfortului
-A fi puternic din punct de vedere 💫 nu se concretizează în lipsa emoțiilor. De fapt, puterea 💫 înseamnă să fii conștient de emoțiile tale, astfel încât să poți alege cea mai bună variantă în care să răspunzi.Puterea 💫 implică și sesizarea momentelor în care este indicat să reacționezi contrat emoțiilor tale. De exemplu, dacă anxietatea te împiedică să încerci lucruri noi sau să accepți noioportunități, ieși din zona de confort. Tolerarea emoțiilor incomode necesită exercițiu, dar va deveni din ce în ce mai ușoară pe măsură ce îți va crește încrederea.
-VIA recomandă să te porți ca persoana în care ai vrea să te transformi. În loc să spui "Mi-aș dori să fiu mai sociabil", alege să te comporți așa, fie că simți asta sau nu. Tolerarea disconfortului te va ajuta să-ți transformi viziunea în realitate.
Analizează-ți 💫 progresul

Fă-ți timp să îți analizezi 💫către dezvoltarea puterii 💫. La finalul fiecărei zile, întreabă-te ce ai învățat despre 💫 tale, despre emoții și despre comportament. Gândește-te, de asemenea, la ce speri că vei îmbunătăți ziua următoare. (om  de rand  inca nu esti pregatit  si totusi avem rabdare insasi creatorul are ingaduinta sa te dezvolte  tu inca  nuti dai seama ca are loc  ca tu sa simti ai simtit teai schimbat totul e diverit in jurul tau nimic nu mai e ca anainte stim asta)  Via. ins. caracter.

granita ce inca  nu ai acces tu   Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum