Evet çok heyecanlıyım ama napıcağımı bilmiyorum bir taraftan annemi göreceğim için mutluyum bir taraftan da babamı yalnız bırakacağım için mutsuzum.
Babam: Kızım hazırlandın mı? Uçağa geç kalıcaksın!!Rose: Tamam BABAAAA!! Hemen geliyorum!!!
Evet yolculuğa hazırlamıştım ve hem bir parça mutlu hemde bir parça hüzünlü olarak buradan ayrılacaktım. Ama babama bir söz vermiştim tatillerde mutlaka yanına gelecektim.
Artık ayrılık vakti gelmişti. Ve ben babamla uzun bir vedalaşmadan sonra uçağa binebilmiştim.
Nedense uçağa biner binmez içime bir karamsarlık çökmüştü. Oradaki ortama nasıl ayak uydurucam? Acaba arkadaş edinebilecekmiyim? Ya da en önemlisi ㅋㅋ bir sevgilim olucak mı?
Aklımda deli sorular...
Sonunda Kore'ye varmıştım. Annem beni bekliyordu. Onu uzun zamandır görmüyordum. Sadece görüntülü konuşma yapabiliyorduk ama artık onunla ten tene bir ilişkim olucaktı uzun sürenin ardından.Annem: Kızım seni çooooooook özledim. Artık seni hiç yanımdan ayırmayacağım.
Rose: Bende seni çok özledim annem
Annem : Yarın okul işlerini halledelim. Artık bir tıp öğrencisi kızımın önünde eğilmem gerek ㅋㅋㅋ
Rose : Anne saçmalama!! Ben senin her zaman ki gibi küçük kızınım.Evet artık bende bir üniversiteliydim ama şimdiden çok heyecanlandım...
(Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum canlarım umarım keyifli dakikalar geçirmişsinizdir 🙏🙏)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST YOU
FanficAşkı sadece yakınlarda arama! Bir gün bir bakarsın ki Dünya'nın bir ucundaki biriyle birliktelik kurarsın 💞 Unutma Hayat Hep Bir Çaba İster 😉😉