2(düzenlenmiştir)

225 16 13
                                    

uçaktan inmiştik,babam bir taksi çağırdı. 10-15 dakika sonra eve gelmiştik eve girdiğimde baktım ev eşyalıydı.Babam konuştu:

"beğendiniz mi çocuklar?"

"evet büyük ve güzel." Sofia ve ben odalarımıza çıktık.Bavulumu açıp kıyafetlerimi yerleştirdim. Hava sıcak olduğundan dolayı burayı bilmesemde dolaştım yürüdüm temiz havayı soludum.Evin yolunu bulup babamın verdiği anahtarla kapıyı açarken yan taraftaki çocukta anahatarı kapı deliğine sokup çevirdi ve içeri girdi.

"ah tatlım,geldin sonunda üstünü değiştir bay ve bayan Mendes burada olurlar arada ding dong diye bir ses geldi kimdi bu Mendes'ler? "kızım hadi üstünü değiştir artık." dedi annem uyarıcı bir ses tonu ile hemen gittim ve kıyafetlerimi giydim birde kurdelemi takmayı unutmadım tabii ki. Aşağı indiğimde annemin bahsettiği Mendes'leri gördüm.

"Merhaba ben Camila tanıştığıma memnun oldum efendim."

"Ah tatlım,ben Karen -orta yaşlı adamı göstererek-  "bu da eşim Manuel" -12-13 yaşındaki kızı göstererek "kızım Aaliyah" -uzun boylu çocuğu göstererek- "oğlum Shawn"
Hepsiyle tokalaştıktan sonra yemek masasına geçtik ve yemek yemeğe başladık. Ve aileler konuşmaya başladı. Her zaman ki konuşmalar Shawn,Aaliyah ve ben odama çıktık. Biraz sohbet ettik ve gittiler ben de muzlu pijamalarımı giyip uyudum...

Selam! Düzenlemeye karar verdim eleştrilerinizi iyi kötü yorumlarınızı yazın oy vermeyi unutmayın lütfen. Hadi by iyi geceler.

Ben Ve O//MENDESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin