Doncaster

1.3K 40 5
                                    

Jeg ringer på døren til Tara og hun kommer å åpner.

"Heeei vennen!!" sier jeg glad

"Å herre gud!! Er det virkelig deg!?" spør hun overvelvet.

"Nei." sier jeg og ler

Vi går inn og setter oss på rommet hennes.

"Hva gjør du for tiden da?" spør jeg

"Jeg har fått meg kjæreste!" sier hun glad. Vi har ikke txtet en gang så det er masse å fortelle. Vi snakker sammen hele kvelden og til langt på natt, men jeg glemmer helt Niall.

"Jeg må ringe Louis!" sier jeg klokken 00:32

Le: Hei Louis!

Lo: Skjer?

Le: Vi skal legge oss nå så jeg skulle si natta.

Lo: Natta babe! Sov godt!

Le: Du og!

Så legger vi på.

"Natta." sier Tara og venter på svar.

"Natta!" sier Tara igjen litt utolmodig

"Natta." svarer jeg i Drømmeland og jeg sovner.

*~neste dag~*

*piiiiiiip piiiiiiip

Det er vekkeklokken som ringer.

Vi står opp og kler på oss. Jeg tar på meg en lyserosa gjennomsiktig t-skjorte med en mørkerosa bh under og en lyseblå olashorts med litt hull. Tara tar på seg en blå/grønn, trang singlet med tykke stropper og en lyserosa shorts. Jeg tar på meg de sorte bootsene mine med gullnagler og skinnjakken min. Jeg tar det forrerste håret mitt i en strikk og lar resten henge løst. Vi sminker oss med hele pakka og går til skolen.

"Hva skjer med deg og Cameron?" spør Tara.

"SHIT! det har jeg helt glemt! jeg slo aldri opp!" Sier jeg mens vi går inn i skole gården.

Jeg står å prater litt med venninnegjengen og plutselig er det en som kysser meg på halsen.

"Hei Babe." sier han rolig

________________________________

Håper dere liker historien! Det er helt crazy at jeg har over 260 reads!😱

Komenter og vote! Gjærne kom med ideer i innboksen!❤️

Xxx Sophie

New family, New lifeWhere stories live. Discover now