Gerçekten mi ?

501 19 2
                                    

EVRIM

Gece gece çalan zil sesiyle uyandım. Atalarımız anahtar diye bir şey icat etmişler değil mi ? Sabahın 3 'ünde eve geldiğimizde zili çalıp insanları uyandırmadan eve girebilelim diye. -Gerçi iyi ki uyanmışım yoksa sabah kalktığımda büyük ihtimalle koltukta yatmaktan sırtım ağrıyor olacaktı. -

Kapıyı açtım ve içeri leş gibi alkol kokan Aral girdi. Yanında da biraz daha ayık olduğunu düşündüğüm Jerfi vardı. Aral 'ı bana teslim ettikten sonra kapıyı çekip gitti.

"Oooo... Evrim. " dedi bana. Yani lütfen konuşma Aral diye geçirdim içimden çünkü her ağzını açtığında alkol kokusu suratıma, suratıma çarpıyordu.

"Ooo... Aral bey. Gece gece gene nerelerden böyle ? "

"Frozen diye bir yerden. Sakın gitme Evrim dondurucu soğuk yani. Sakın. Söz ver. "

Merdivenlerin başına geldiğimizde durdu ve suratımı ellerinin içine aldı. "Bana gitmeyeceğine dair söz ver dedim. "

Hayy Allah 'ım neden bu çocuk her içerek eve geldiğinde ben uğraşmak zorundayım ? Ahh Aral ahh... Ortaklık zor iş.

"Söz gitmem. " dua et güzel bir yer olmasın Aral.

"Evrim beni seviyor musun ? "

"Evet. "

"Yalan söylüyorsun... Alçak kadın seni. "

"Hay Yarabbim neydi benim günahım ? "

Sonunda yukarı çıkabilmiştik. Aral 'ı yatağının üstüne bıraktım. Yatağa oturdu. Tam giderken

"Dur. " dedi ve beni yanına oturttu.

"Efendim ? Bişi mi var ? Gene üstündekileri mi çıkarayım ? "

"Olur. " yanından kalkarken gene beni tuttu.

"Şaka yapıyordum. Gitme. Bugün benimle uyumak ister misin ? " evet Aral bey sapıtmış.

"Saçmalama Aral ben gidiyorum. "

"Eğer Ecevit isterse uyurdun ama. Zaten bugün de onun peşinden gittin. Off offf... "

"Aral... Sen sarhoşsun ortak sabah kalktığında konuşalım. "

"Evrim sana bir sır vereyim mi ? "

"Yok ben almayayım. Iyi geceler Aral. "

"Sana güvenemem zaten. Kimseye güvenemem. Herkes ajan. Herkes beni öldürmek istiyor. "

"Hııı evet kesinlikle... " elimi silah yapıp onu vurdum. O da sanki ölmüş gibi kendini yatağa attı.

Odasından çıktım ve kendi odama gittim. Odamı hala düzenlememiştim. Sadece gerekli şeyler vardı. En iyisi yarın biraz bişilere bakayım diye düşündüm ve sonra da uyudum.

-----

Sabah uyandığımda telefonumu aldım ve saate baktım. 8.15 falan gibi bir şeydi. Yataktan kalktım ve aşağı indim. Aşağıda Özgür ve Barış vardı birlikte kahvaltı yapıyorlardı. Ben aşağı inince bana da bir bardak süt koydular ve üzerine de çikolata sosu ekleyip karıştırdılar.

"Bugün okula geliyor musun ? " diye sordum Özgür 'e.

"Evet. Geliyorum ama Aral gelmeyecekmiş. "

"Niye ? " sanki cevabı bilmiyormuşum gibi sordum bu soruyu. Dünki hali yüzünden tabii ki.

"Hastaymış. " dedi Özgür.

Aşık OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin