Ben Sana Mı Kaldım.?

2.2K 219 20
                                    

Multi Gizem ve Jin var.^^
Şuan bana kızıyorsunuz biliyorum.Size bölümü dün atacağımı söylemiştim.:(
Ama maalesef atamadım.Bugünde sizin gönlünüzü almak için 2-3 bölüm atacağım.^^
O zaman görüşürüz bay bay bay.^^

"Fazla gülümseme belli edeceksin."diyen Jimine yan bir bakış atıp gülümsememi saklamaya çalıştım.
Ama nedense salak salak sırıtasım geliyordu.Biraz zor uğraşlar sonucunda yüzümdeki saçma gülümsemeyi durdurdum.

"Girelim artık."dediğimde Jimin'de gülümseyerek tamam anlamında kafasını salladı.Sonrada zile basmaya başladı.Biraz bekledikten sonra Miray kapıyı açıp gözlerini bizim üzerimizde gezdirdikten sonra kapıyı açık bırakıp gitti.

Ona arkasından tuhaf bakışlar atarken,neden böyle olduğu aklıma geldi.Melis Türkiyiye döndüğü için hepiside bu durumdaydı.Hemen yüzüme üzgün bir biçime getirdikten sonra tam içeri gireccekken Jimin kolumdan tuttu.

Jimin
"Ben artık gideyim."diyince ona yavru köpek bakışları atmaya başladım.Ne yani gitmesini istemiyordum.

Jimin
"Bakmasana öyle."diyip eliyle yüzümü kapatmaya başladı.Eline bir tane vurup gözümün önünden çektim.

Jimin
"Acıdı ama."diyip dudak büzünce bende ona dudak büzdükten sonra konuşmaya başladım.

"Acıdı mı kıyamam.Sen zaten kıyma değilsin." diyip kahkaha atmamak için zor durdum.Şimdi kahkaha atsam benden büyük ihtimal şüphelnecekler.
Ama Jimin'nin suratını görmeye değer bir espiri yaptım.

Jimin
"Bu neydi şimdi.?"diyip yüzünü buruştururken bende nasıl oluyorsa sessizce gülüyordum.Bunu da başarabiliyorum.İşte bu beniiim,ne diyebilirim.

"Espiri yaptım canım."dediğimde hemen suratına pis sırıtış,ah neresi pis çapkın diyelim.Sonrada tek kaşını kaldırıp konuşmaya başladı.

Jimin
"Sen espiri yapma canım.Şimdi artık gir içeri."diye sert bir konuşma beklemiyordum.Hıh diyip girerken arkamdan gülüyordu.Tam kapıyı kapatacakken ayağıyla durdurdu.Bende o aralık olan yerden ona bakmaya başladım.

"Ne var.?"dedim.Kafasını sola yatırıp tatlı tatlı gülümserken konuştu.

Jimin
"Veda öpücüğü yok mu.?"diyip şirin şirin gülümserken boğazımı temizleyip gülümsedim.Ben öyle yapınca Jimin'nin gülümsemesi daha çok büyüdü.

"Yok.!"dememle kapıyı suratına çarpmam bir oldu.
Kapının ardında saçma sapan zafer dansları yaparken Jimin ise isyan ediyordu.

Jimin
"Neden ama ya!?Bunu çok pis ödiycen.!"diye bağırırken onu umursamadan dans ediyordum.
İki elimi havaya kaldırmıştım ki Miray'ın beni görmesiyle donup kaldım.

Miray
"Ne halt ediyon.?"diye sorunca ne diyeceğimi unuttum.Aklıma gelen ilk saçma şeyi söyledim.

"Armut topluyorum."dediğimde bana ciddi misin.? Bakışları atarken bende ona evet anlamında kafa sallıyordum.

"Hani spor amaçlı yapılıyor ya,kollarım hareketsiz kalınca biraz öyle yapayım dedim."diyip öyle bir sırıtıyordum ki gözlerim çok kısıldığından dolayı Mirayı bulanık görüyordum.

Miray
"İyi.!"diyip omuz silkti vede salona gitti.Bende yavaş adımlarla onun arkasından gitmeye başladım.
Çünkü sadece onlara açıklamam gereken birşey vardı.Umarım BTS üyelerinden kimse yoktur.

Salona geldiğimde neyseki kızların hepiside burdaydı.Gidip o gün Melis'in düştüğü pardon Miray ile beraber uçtuğu koltuğa oturdum.Onu şimdiden özlemiştim bile canım kuzenim.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin