- D1 | THIRTY -

3.3K 147 12
                                    

"Er is nog een plaatsje bij..."

Hij kijkt nog eens. "Bij Aaron Woods en Link Parker." zegt hij. 

Ik weet dat omdat hij vrienden is met mijn ouders dat hij me altijd bij mijn vrienden zet. Na vandaag denk ik wel dat Aaron en ik weer vrienden zijn. En nu ik geen vriendje meer heb, kan ik aan mezelf toegeven dat ik jaloers op zijn vriendin. 

Ik knik. 

Yara en ik lopen weer naar buiten en we beginnen te lachen. "Wil je even helpen met mijn koffers naar mijn nieuwe kamer te brengen." vraag ik lachend. "Ja, is goed." zegt ze ook lachend. 

We hebben mijn koffers opgehaald en zijn onderweg naar mijn nieuwe kamer. 

"Hoe zit het met jou en Jer?" vraag ik nieuwsgierig. Ze haalt haar schouders op en zucht. "Ik weet het niet. Ik vind hem leuk... heel leuk, maar het is net uit met Austin en met Mirthe." legt ze uit. 

"Ik snap het. Maar hey, nog een week en dan vakantie, feestjes, jongens en drank!" zeg ik enthousiast. "Net zoals vroeger, toen je nog niet hier op school zat." zegt ze met een glimlach. 

We gaan binnen. Link en Aaron kijken ons verrast aan. "Wat doe jij nou hier met die koffers?" vraagt Link verward. "Ik ben jullie nieuwe kamergenoot aangezien Jaden me niet meer herinnerd." zucht ik. "Dit gaat Claire niet leuk vinden." mompelt Aaron. "Wel je kan me er deze keer echt niet uitgooien." sis ik. Hij kijkt me met een geïrriteerde bik aan. 

"Yara, zullen we gaan gamen? Ik pak staks wel uit." zeg ik. Ze knikt en we lopen naar de gameroom. 

"Wat zullen we spelen." Ik kijk haar cryptisch aan. Door die blik weet ze wat ik bedoel. "GTA 5" zeggen we op het zelfde moment waardoor we weer beginnen te lachen. We neem ieder een controller en beginnen te spelen. 

"Wat was dat daarnet met Aaron?" vraagt ze. "Toen Jaden vorige week naar zijn ouders ging, sliep ik bij hun op de kamer. Claire, Aarons vriendin, wou niet dat ik op zijn kamer sliep." leg ik uit. 

"Wat een bitch." 

"I know right!" zeg ik. 

Ze kijkt me raar aan. "Ik weet dat je iets voor hem voelt." zegt ze. 

Nu ben ik degene die haar raar aankijkt. "Wat bedoel je." 

"Ik weet dat je gevoelens hebt voor Aaron. Ik wist het al toen je nog iets had met Grayson." zegt ze. Hoezo wist ze het toen al. Ik wist het zelf niet eens. We veranderen het onderwerp naar een luchtiger onderwerp. 

Na een uurtje GTA te spelen, moet ze vertrekken. 

Ik zwaai haar uit en ga naar mijn kamer. Enkel Claire is er. 

"Wat doe jij hier?" vraagt ze minachtend. "Ik slaap hier." zeg ik wijzend op mijn koffers. "Oh nee echt niet." zegt ze. Als blikken konden doden was ik al 9.999.995.965 keer dood. "Schat, je kan er niks aan veranderen. Het is een beslissing van de directeur." leg ik uit met een zure glimlach. 

Ze loopt de kamer uit. Na vijf minuten hoor ik geruzie op de gang. 

Het laatste wat ik van de ruzie hoor is een meisjesstem die zegt: "Het is uit!"

JongensinternaatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu