/Dôležitý otázky + Ask/

239 36 27
                                    

Takže, keďže sa mi blíži posledná časť tak tu je pár vecí, ktoré sú pre mňa dosť dôležité. Tým pádom aj pre vás. Tak začnime:

Po prvé:

Ako ste si mohli povšimnúť v názvu pôjde o ďalší Ask. Budem brať aj tie najblbšie otázky sveta takže fakt sa môžte spýtať aj to, či kŕmim jednorožce.

Po druhé:

Ak ste dostatočne pozorný tak viete, že s Moonkillersk (nejde mi označiť) píšem príbeh Pokémon - Cesta Am. Prečo to sem ťahám ? Určite viete, že sa pod mojimi kapitolami, problémami, jednodielovkami atď. objavujú komentáre od osoby menom MirkaBe (stále mi nejde označovanie). Ak nie tak nevadí. Ide o to, že s danou Mirkou sme sa rozhodli napísať príbeh. Spoločný príbeh. Bol by formou esemesiek alebo správ. Máme na vás otázku ohľadom témy, na ktorej by príbeh celkom závisel. Takže nám napíšte svoje nápady, o čom by mal ten príbeh byť a my sa pokúsime zariadiť. Predom ďakujem za každý nápad.

A po tretie:

Po tejto knihe budem mať už iba MM problémy, Anime *One Shoty* a poviedku Cosplayers. Chcem len vedieť, či by ste nemali záujem o ďalšiu knihu problémov. Ak áno na čo ? Ak na anime/seriál/film/knihu tak aj názov. Budem rada, keď mi takto poradíte, lebo som moc lenivá na vymýšľanie xD

Takže to by sme mali. Ask, spoločná kniha a rada od vás.

Vypíšte sa mi dole v komentároch. Ja si každý komentár prečítam aj do najmenších detailov takže mi napíšte aj vašu minuloročnú slohovú prácu z angličtiny. Ja si prečítam všetko. Ta užívajte zbytok dňa !

Am_Pple

Keď miluješ Death Note počítaj s... ✅Where stories live. Discover now