,,Takže...momentálne sme pár?"opýtal sa Niall. Ležali sme na gauči v jeho obývačke a sledovali nejaký nudný seriál.
,,No nie."prevrátila som očami.
,,Louisa, myslím to vážne."posadil sa.
,,A ja snáď nie?"nechápavo som sa naň ho pozrela a posadila sa. ,,O čo ide, Niall?"
,,Ja len..."
,,No?"vyzeral akoby nevedel čo povedať. Takéto veci ma stále iritovali.
,,Koľko krát sme sa už tak bozkávali a nič z toho?"opýtal sa konečne.
,,Bože Niall. Kašli na to."prišla som k nemu a dala mu ruky okolo krku. ,,Sme už len my dvaja.Len ja a ty."
,,Bože dievča, ty si tak úžasná."povedal a položil si hlavu na moje rameno. ,,Konečne si moja."
,,Len tvoja."vravela som a začala sa hrať s jeho blonďavými vlasmi.Po chvíli zdvihol hlavu a usmial sa na mňa.
,,Čo Ashton?"spýtal sa.
,,Nepleť ho tu."zamrmlala som. ,,Rozišli sme sa.Teraz sme tu len my dvaja."
,,Chápem."usmial sa a pritiahol ma k sebe. ,,Len ja a ty."priložil svoje pery na tie moje.
💎💎💎
Ashton's pov
,,Hráš tam zlý rytmus."zavrčal Luke, keď som už asi po desiaty krát pokazil pesničku.
,,Bože, no tak sa neposerte."naštvane som povedal a odišiel od bicích.
Pred garážou sedela Grace a robila si selfie.
,,Nech idú všetci do riti."mrmlal som si pre seba ale ona to pravdepodobne počula.
,,Čo sa stalo?"spýtala sa hneď a odložila mobil do vrecka.
,,Neviem sa sústrediť."sadol som si na kameň.Do myšlienok sa mi dostala spomienka ako sme tu kedysi dávno s Louisou sedeli.
,,Prečo láska tak bolí?"zneli mi jej slová v hlave.
,,Pretože len vtedy to je naozajstná láska."počul som vetu čo som vtedy povedal.
Vtedy plakala kvôli Niallovi.Bola doň ho zaľúbená, ja som bol zaľúbený do nej...Potom sa však zaľúbila do mňa. Aspoň som si to myslel.
,,Kvôli Louise?"spýtala sa. ,,Však?"
Prikývol som.Bola to pravda.
,,Rozišiel som sa s ňou, pretože nechcem, aby bola s niekým s kým nechce.Tiahne ju to k Niallovi."vravel som.Už som si to dlhšie myslel.
Nechápem však, ako ho môže ľúbiť po tom čo jej urobil.Ale jediné čo chcem je, aby bola osoba ktorú milujem, šťastná.Najradšej by som bol, keby bola šťastná so mnou, no ak to nejde takto...
,,Choď za ňou.Miluješ ju?"opýtala sa.
,,Samozrejme."prikývol som rozhodne.
,,Tak za ňou choď."upravila si svoje blonďavé vlasy.
,,Ale ona nemiluje mňa."zamrmlal som.
,,Povedala ti to?"zažmúrila na mňa.
,,Grace, ty to nechápeš? Ja to vidím! Mám oči! Od začiatku chcela len Nialla!Myslel som si, že náš vzťah to zmení, ale nestalo sa tak!"teraz som už od toho zúfalstva kričal. Nenávidel som to.Nenávidel som Nialla.
,,Ale veď za ňou choď!Snaž sa!"kričala Grace.
,,Na čo? Vyjde to úplne navnivoč!"vrieskal som naspäť.
YOU ARE READING
Better | ▪nh & ai▪ ✔️
Fanfiction'Cause I can't face the fact That nothing is better than you ❤ ... Louisa, Niall a Ashton.Traja tínedžeri s troma rozlišnými životmi. Louisa, žijúca stále v tieni svojho dvojčaťa. Niall, obľúbený chalan ktorého chce každá. Ashton, obyčajný chalan so...