ကၽြန္မရဲ႕သူ😶

31 4 0
                                    

သူဟာ ကၽြန္မရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာခ်စ္ရသူပါ.....
သူက ကၽြန္မလိုသာမန္လူတစ္ေယာက္နဲ႔ေတာ့ အလွမ္းေဝးတဲ့ idolတစ္ေယာက္ပါ................
ကၽြန္မသူ႔ကို အေဝးကေနပဲ ေမၽွာ္ၾကည့္ခြင့္ရခဲ့ေပမဲ့....တစ္ေန႔မွာသူ႔ကိုဖန္သားျပင္မျခားဘဲ ေတြ႕ခြင့္ရခဲ့ပါတယ္ေလ....
အဲ့ဒီေန႔က သူရဲ႕ေမြးေန႔ေလ...မႏွစ္ကေတာ့ သူ႔အတြက္ဆိုၿပီး ကၽြန္မတို႔ senior aeriေတြလုပ္ေပးတဲ့ ေမြးေန႔ပြဲေလးမွာ ကၽြန္မပါဝင္ခဲ့ပါတယ္....သူ႔ေမြးေန႔မွာ သူကိုယ္တိုင္မပါဝင္ခဲ့ေပမဲ့ ကၽြန္မအရမ္းၾကည္ႏူးခဲ့ရပါတယ္....သူ႔အတြက္ေမြးေန႔ဆုေတာင္းသီခ်င္းေလးဆိုေပးရတဲ့ခဏေလးဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ရင္ခုန္ခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္ေလးပါပဲ..........
ဒီႏွစ္ေတာ့ သူကၽြန္မရွိတဲ့ေနရာကိုေရာက္လာခဲ့တယ္....သူေမြးေန႔မတိုင္ခင္ညေလးမွာေပါ့....ကၽြန္မအိပ္လို႔မေပ်ာ္ခဲ့ပါဘူး....မနက္ျဖန္ညေနဆိုေတြ႕ရေတာ့မယ့္သူ႔မ်က္ႏွာေလးကို ကၽြန္မမွန္းဆၿပီးရင္ေတြခုန္ေနခဲ့တာပါ....သူေရာသိႏိုင္ပါ့မလား.......

ကၽြန္မေစာင့္ေမၽွာ္ခဲ့ရတဲ့ သူ႔ရဲ႕ေမြးေန႔ည....Stageေပၚကို စတက္လာတည္းကျမင္ခြင့္ရလိုက္တဲ့သူ႔မ်က္ႏွာေးကိုကၽြန္မေငးေမာေနခဲ့မိတယ္ေလ....ႏွလံုးသားေလးကလည္းမေမာမပန္းခုန္လို႔ေပါ့.....
ေဟာ..ေရာက္လာပါၿပီ....သူ႔အတြက္ birthday song ဆိုေပးရမယ့္အခ်ိန္ေလး....ကၽြန္မေလ မႏွစ္ကေတာင္းခဲ့တဲ့ဆုေတာင္းေလးအတိုင္း သူ႔အတြက္ေမြးေန႔သီခ်င္းဆိုေပးခြင့္ရခဲ့ၿပီ...မႏွစ္ကကၽြန္မဆိုေပးခဲ့တဲ့ သီခ်င္းသံကိုသူမၾကားႏိုင္ေပမဲ့ အခုေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြအျပည့္နဲ႔ သီခ်င္းသံေလးကို Stageေပၚက သူၾကားေကာင္းၾကားႏိုင္ပါရဲ႕....သူေလ ျပံဳးေနခဲ့တယ္သိလား....ကမ႓ာႀကီးရပ္တန္႔သြားခဲ့တယ္...ကၽြန္မမ်က္ရည္ေတြက်ေနခဲ့ပါလား....သူ႔အျပံဳးေလးေတြကို ကၽြန္မအျမဲပဲသိမ္းထားခ်င္ခဲ့မိတာပါ....ျဖဴစင္လြန္းတဲ့သူ...ေမာပန္းေနေပမဲ့ aeriေလးေတြ Lေလးေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုးတင္ဆက္ေပးသြားတဲ့သူ....ၿပီးခါနီးမွာႏႈတ္ဆက္သြားတဲ့ သူ႔စကားသံေလး....မျပန္ပါနဲ႔ဦးလား....ကၽြန္မတားခ်င္ေပမဲ့ သူဟာအရမ္းအလုပ္မ်ားသူမို႔မတားရက္ခဲ့ပါ...အမွန္တိုင္းဆို တားဖို႔အခြင့္အေရးလည္းမရွိခဲ့ပါဘူးေလ....သူကidolတစ္ေယာက္ ကၽြန္မကသာမန္လူမဟုတ္လား...ဒါေပမဲ့...ကၽြန္မကိုေစာင့္ေနပါ...တစ္ေန႔ေန႔ေတာ့ရွင့္ဆီကိုအေရာက္လာခဲ့မွာပါ......

ေအာ္ ...မနက္ျဖန္ဆိုရင္ပဲ..သူကၽြန္မရွိတဲ့အရပ္ကိုလာခဲ့တာတစ္လျပည့္ေတာ့မယ္ေလ....သူေရာဒီေနရာေလးကိုသတိရေနမွာလား....ကၽြန္မကေတာ့သူ႔ကိုအျမဲသတိရေနမွာပါ....သူလည္းသတိရေနမွာပါ...ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆိုေတာ့သူက ကၽြန္မတို႔ကိုအရမ္းခ်စ္တဲ့သူမို႔ေလ....

လြမ္းတယ္..သူရယ္...ၿပီးေတာ့ေလကၽြန္မရွင့္ကိုခ်စ္တယ္....
Bomi....................to................Baekhyun

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Diary😍Where stories live. Discover now