Ovo je jedna kratka pričica posvećena jednoj meni veoma veoma dragoj osobi , drugarici , više kao sestri i o njenoj ljubavi prema njenom idolu.
Enjoy #LouisGirls ;)
•♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥•
Donkaster.
Još jedan običan dan u školi pomislila sam gledajući po učionici.
Oko mi je zahvatio 'onaj lik' iz poslednje klupe. Niko se njim ne druži. Što ga uopšte gledam šta mene briga za njega.
Zvonilo je. Stajala sam kod svog ormarića i slagala neke knjige. Zatvorila sam ormarić i vdela da na klupi nedaleko sedi - ON. Bilo mi ga je žao. Samouvereno sam došetala do njega i sela.
-Hej! Ja sam Marrie! *tišina* ...ti si??
Bio je skroz zbunjen kao i većina hodnika. Svi su buljili u mene zato što sam sela pored njega i ako sam 'popularna' . Agh mrzim to što tako misle o meni.
Pomislila sam da krenem , pošto nije odgovarao , ali....
-Ja sam Louis. D-drago mi je.
-Mmm? Hoćeš da zajdno radimo na onom projektu iz biologije?
-Da.-delovao je zbunjeno. U očima mu se videlo da je slomljen. Ah! Ima plave oči!
Dogovarali smo se oko rada sve dok..
-Marrie?- bile su to moje drugarice Jen i Kate.
Skočila sam i krenula sa njima. Potajno sam se okrenula i mahnula Louisu.
-Šta si radila sa onim paćenikom?-pitale su me.
-Zaboravite to devojkee!-Iskreno.. osećala sam se kao druga osoba od našeg razgovora. Šta mi je??
-.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.---.-.
Ufff mrzi me da ustajem.Nedelja je.
Bilo je oko 11 am i čula sam zvono. Uporno sam se drala da bi me neko od mojih čuo da otvori vrata , ali sam zaboravila da su otišli do bake. Bravo Marrie! -.-
-Evo!EVOOO!-urlala sam silazeći niz stepenice u pidžami ogrnuta duuugačkim toplim džemperom.Otvorila sam vrata.BUM! To je bio Louis. Jao blama.
-Loui?! Umm *BLAM,BLAM,BLAM* . Izvoli uđi , sedi. Dolazim za 5 minuta.
Ovo je bilo moje nabrže oblačenje ikad.Sišla sam i ponudila mu toplu čokoladu.
Radili smo rad i uporno sam ga pitala neka nebulozna pitanja.
-Marrie?
-Reci?
-Ma zaboravi!
-Reci mi?!!
-Želeo bih da se prijavim na X-Factor.
Počela sam da se smejem misleći da se šali.BLAM! Pomoć : NIJE SE ŠALIO.
-Pa lepo.Ovaj.. imaš moju podršku.*tišina* Hejj! Pa hajde otpevaj mi neštoo!
-Ne ne ne. Čućeš me tamo!
-Pfff.
Krenuli smo da se smejemo. Bio je mnogo opušteniji i u njegovim očima se videla radost.
•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•
Prošlo je par nedelja od kako se ovo sve desilo. Tad smo razmenili brojeve i često mi je pisao.
Nije ga bilo u školi , ali mi je trebao.
Posle te nedelje svi su me odbacili zbog druženja s njim.To je samo pokazalo koliko im je stalo. Bila sam totalno usamljena a svi 'moji prijatelji' su me gledali sa mržnjom.
•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•
Dan Louisove audicije. Bila sam čak i više nervozna od njega.Pozvali su ga. Stajali smo u bekstejdžu čekajući da prethodni takmičar završi.
xx:LOUIS TOMLINSON!
-Evo,dolazim.-rekao je.
-Srećno!-zagrlio me je čvrsto.
IZAŠAO JE NA SCENU
Tu je bio Sajmon i pitao ga je razna pitanja, pa i na kraju : Šta ćeš nam pevati?
Rekao je:
'Hey There Delilah. I ovu pesmu pevam za moju jedinu drugaricu koju volim više nego neku tamo drugaricu.
http://www.youtube.com/watch?v=rY1HfevcWyw
-Evo i njegove audicije! :) ♥
Rasplakala sam se i tresla. Znala sam da se onog dana , kada sam ga 'zvanično' upoznala nešto u meni promenilo.
....
JES! PROŠAO JEE!
Sišao je sa scene s osehom preko celog lica.Potrčala sam do njega i zagrlila da toliko jako da sam se konačno osećala potpuno posle ovih par odvratnih nedelja.
•♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥•
Ahhh. Nedostaje mi Louis! Tommo moj.
Ovo je sve bilo pre tri godine. Sada je on daleko od mene, negde u svetu , u najpopularnijem bendu na svetu. Da pričam o LOUISU TOMLINSONU!
Raskinuli smo kad je krenuo na turneju jer je meni to teško palo ne njemu. On je bio protiv moje odluke , ali je pristao.
Takođe mi je rekao i obećao da će me čekati , jer nije gotovo.
•♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥••♥•
NADAM SE DA VAM SE SVIĐA!!! (bljak je znam)...
POZDRAVLJAM SVE MOJE #LouisGirls I PRE SVEGA MOJU TOMMO!OVA PRIČA JE ZA VAS!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
xoxo
ANJA ♥