Selin
Eve geldiğimde yuzumdeki gulucukleri karşımda Gözdeyi görünce söndü. Ne yani Gözde tekrardan mi başlayacaktır? Yok artık! Ben bunları düşünürken yanıma gelip Berkayı kucağına aldı. "Özlediniz mi beni?" İçimdeki ses dışa yansıyınca, "ne ozleyecekler senin gibi birisini " dedim. Duymuş olacak ki bana ters ters baktı. Karşıma geçti. Etrafa baktı. " Sanırım Toprakla aran kötü onunla birseyler yaşamak istiyorum izin verir misin? Yada yardımcı olsan olmaz mı?" Ne diyor bu kız yaa ben sinirden gözleri portleterek ona baktım oda ben ona öyle baktığımı görünce kahkaha atmaya başladı. Tam ağzının payını vermeye hazırlanıyordum ki Toprak içeri geldi . "Gözde gelmişsin. Oda felan yerleştin demi" , "Evet yerlestim " dedi hemen Toprağa gülümseyerek. Toprakta ona gülümseyince sinirlendim Gözde nin elinden Berkayı aldım ve sinirli bir şekilde odaya çıkıp kapıyı örtüm. Sinirimden odada bir oraya bir buraya gidip duruyordum sinirden ne yapacağımı şaşırdım. Elime bir tane yastık aldım ve yüzüme bastırıp bağırmaya başladım taki odanın kapısı açılana kadar yastığı çekmemle Toprağı görmem bir oldu. "Noldu Selin yastığı niye yüzüne bastiryordun? ", bu soruyu sorunca onu korkutmak geldi içimden sen Gözdeye gülümsersin ha kıskandığımdan değil sadece sinirlendigimden yani yoksa ne kıskanması saçmalamıyalım hem zaten Toprakta kıskanmıyordur ki." Kendimi öldürmek istiyorum. " , Toprak gözlerini pörtleterek "Ne dedin sen ?", "Basbaya ölmek istiyorum Toprak. " ,"Sakın öyle birşey yapayım deme yoksa kötü olur.","Beni tehdit mi ediyorsun ","Hayır sadece sana birsey olmasını istemiyorum. " yine aklımdan dusunduklerimi aklımdan değilde dıştan söyleyince olan oldu."Ama Gözdeye gülümserken iyi ."dememle elimle ağzımı kapamam bir oldu ne oldu bugün bana herseyi söyleyip duruyordum. Toprağa baktığımda kocaman bir gülümseme vardı. "Sen beni kıskandın mı?","Yoo kıskanmadım, hem ben bebeklere bakabiliyorum Gözdeye ne gerek var ","Evet belli oluyor kıskanması ğın. ","Toprak kıskanmıyorum anla .","Kıskanıyorsun doğruyu söyle. ","Kıskanmıyorum. ","Kıskanıyorsun. " dedi ve bana yaklaşmaya başladı bende hemen kaçıp arkasına geçtim. "Sana öpmek felan yasak Toprak Bey ","Ne neden ki ne yaptım ben ?","Onu inatlaşmadan önce düşünecektiniz. " diyip kapıyı açtım dışarı çıkması için ama Toprak yatağa oturdu çıkmayacağım diyerek. "Toprak hadi çık uyuyacagim. "," Benle uyuyabilirsin " ayağı kalktı ve bana yaklaşarak " Yada vazgeçtim uyumayalim benim aklımda farklı bir fikir var dedi ve tisortünü çıkardı. Ben şaşırırken o bana sırıtarak geliyordu zar zor kaçmayı başardım ve bebeklerin beşiğinin olduğu yere gittim. "Bebeklerin yanında yapamazsın öyle birşey " tek umudum ikizlerdi. Toprak sırıtarak gelmeye devam edince yastığı alıp vurmaya başladım. Sonra itekliyerek ve bir yandan yastıkla vurarak odadan çıkardım ve kapıyı kilitledim. Toprak kahkaha atarak odasına gitti. Ama ben ona ne yapacağımı iyi biliyordum. Geceyi bekleyecektim o zaman görürdü gününü. Saat 1 olunca mutfağa indim buzdolabının kapağını açtım ve ketçapı elime aldım ve bir de bıçak. Odama çıktım. Toprak dayanamaz kesin 10 dk bilemedin 15 dk bile sürmeden odama gelirdi. Ketçapı kalbime doğru olan yere sıktım. Bıçağı da ketçapa buladıktan sonra bebeklerin yanına gittim . "Sakın korkmak yok tamamı canlarım." diyip öptüm . Sonra yere yatacağım yerede ketçap sıktım. Sonra telefonumu Video çekebilecek bir yere koydum ve kayıta baslatım. Ve yere uzandım. 3dk sonra Toprağın kapıyı tıkladığını duydum ve numaraya başladım. Toprak "Selin " diyince bende sesimi en kötü hale getirerek konuşmaya başladım."Tttoprak yardım et." Toprak sesimi duyduğunda kapıyı açtı ve bir bana birde bıçağa bakıp koşarak yanıma geldi ve sesi titrek halinde konuşmaya başladı. "Sselin sen ne yaptın böyle nnnasil canına kıyarsın. ","Toprak canım çok acıyor. " diyip gözlerimi kapatım. Toprak, Selin diyerek beni uyandırmaya çalıştı. Sonra tam beni kucağına alırken ," Benim kanımın tadı ne kadarda ketçap tadına benziyormuş. " dedim. Toprakta parmağına dokundurup tadına bakınca ketçap olduğunu anladığı anda hemen ayağı kalktı ve beni kollarımdan tutup sertçe çekti kendine, "Sen nasıl bir şaka yaptığının farkında mısın? " diyip yatağa fırlattı ve odadan çıktı. Haklı baya kötü bir şaka yaptığımın farkındayım. Yanına gitmek için ayağı kalktığımda telefonuma mesaj geldi.
Toprak
Aklınca şaka yaptığını sanıyor. Kıskandığı için böyle davrandığının farkındayım. Kapının açılmasıyla Selinin bana sarılması bir oldu. "Toprak özür dilerim. " dedi bende dayanamadım affettim tabi ama bende intikam alacaktım. "Toprak. " ," Dinliyorum Selin." Sesinde korkuyu sezdirerek " Emir bana mesaj attı ."dedi. " Seni unuttuğumu sanma işini en kısa zamanda bitireceğim hemde sana acı çektirerek." Selin mesajı okuduktan sonra ağlamaya başladı ve bende ne yapacağımı düşünmeye.Veee yeni bolummmmmm 😊😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı
RomanceEski eşini unutmaya çalışırken bakıcıya aşık olursan sence ne olur ? Hayata yeniden başlar mısın , yoksa o aşkı eski eşin yüzünden kabul etmez misin ?